×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
عملکرد یکساله ۹۷و سه ماهه اول سال۹۸ آبفای گیلان تجزیه، تحلیل و مورد مقایسه قرار گرفت

به نقل از معاون برنامه ریزی و منابع انسانی جلسات تجزیه و تحلیل و مقایسه ای عملکرد یکساله ۹۷ و سه ماهه اول سال ۹۸ با بودجه مصوب و تعدیلی مناطق ۱۶ گانه استان برگزارشد.
به گزارش گیلان پیام،رضا پورشعبان معاون برنامه ریزی ومنابع انسانی ابفای گیلان با اعلام این مطلب گفت: جلسات طبق برنامه زمان بندی به مدت ۱۱ روز بطور مستمر، صبح و عصر در سالن اجتماعات ستاد با حضور قائم مقام مدیر عامل ، معاونین بهره برداری – خدمات مشترکین و درآمد – برنامه ریزی و منابع انسانی، مدیران مناطق به همراه مسئولین خدمات مشرکین و بهره برداری هر امور و مدیر و کارشناسان دفتربودجه و بررسیهای اقتصادی برگزار گردید.
وی با اشاره به اینکه آبفای شهرستان رشت به عنوان مرکز استان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: به همین دلیل، موضوع بررسی عملکرد آبفای رشت در جلسه شورای معاونین مطرح و با حضور مدیر عامل شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای گیلان در ادامه افزود: در این جلسات پس از ارائه گزارش مقایسه ای عملکرد ۳ ماهه سال۹۸ مناطق با بودجه مصوب و تعدیلی توسط مدیران مناطق و تجزیه وتحلیل این گزارشات توسط معاونین مربوطه و پرسش و پاسخ از مدیران در زمینه شاخص های درآمدهای فروش آب و فاضلاب خانگی و غیر خانگی، حجم و نرخ آب و فاضلاب و فروش حق و نصب انشعاب و مانده مطالبات و وصول مطالبات، موضوع جایگاه درآمدهای جاری و سرمایه ای مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
پورشعبان در پایان خاطرنشان کرد: تکالیف مربوط به هر منطقه در خصوص عملکرد سه ماهه متعاقبا برای هر شهرستان ارسال شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.