×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:  ۵۶ هزار ایثارگر گیلانی تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد

ما این سعادت را داریم که به افرادی خدمت می کنیم که اوج ایثارگری را به منصه ظهور گذاشته‌اند و آرامش و آسایش امروز ما مدیون و مرهون همین ایثارگری‌هاست.
عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با ولی داداشی،نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی،خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه ایثارگری را مورد تاکید بنیاد گیلان دانست و اظهار کرد:خانواده های معظم شهدا و ایثارگران میراث داران واقعی نظام هستند و لذا رسیدگی به وضعیت این افراد،مقدم بر سایر اقشار جامعه است.
به گزارش ایثار گیلان،مدیرکل بنیاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت ذاتی بنیاد شهید دانست و عنوان کرد:درمان و اشتغال دو اولویت بنیاد در سال ۹۸ است. در این راستا باید از همه ظرفیت ها بهره بگیریم و صرفا به منابع و امکانات بنیاد اکتفا نکنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه به دنبال استفاده از ظرفیت های درمانی لازم برای جامعه ایثارگری استان هستیم،گفت:در حال حاضر ۵۶ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان گیلان تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد هستند.
این مقام مسئول اضافه کرد:با توجه به افزایش سن ایثارگران به خصوص والدین معظم شهدا که میانگین سنی حدود ۸۰ سال دارند،نیاز روزافزونی به گسترش خدمات درمانی به این عزیزان احساس می‌شود.
وی اهتمام دستگاه ها نسبت به اجرای قوانین حوزه ایثارگران همچون قانون برنامه ششم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را بهترین راهکار برای حل مشکلات معیشتی و درمانی جامعه هدف دانست و ادامه داد:اگر بتوانیم ظرفیت های قانونی حوزه ایثارگران را در دستگاه ها اجرا کنیم،بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
پاکاری با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار بزرگی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ما این سعادت را داریم که به افرادی خدمت می کنیم که اوج ایثارگری را به منصه ظهور گذاشته‌اند و آرامش و آسایش امروز ما مدیون و مرهون همین ایثارگری‌هاست./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.