×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در راستای ارج نهادن به مقام خبرنگار؛   شهردار رشت در روز خبرنگار بجای نشست خبری از آنان تجلیل می‌کند


در راستای ارج نهادن به مقام خبرنگار؛ شهردار رشت در روز خبرنگار بجای نشست خبری از آنان تجلیل می‌کند .
به گزارش گیلان پیام،دکتر ناصر حاج محمدی به پویش روز خبرنگار روز_ نشست_ خبری_ نیست پیوست.
شهردار رشت در این خصوص گفت: خبرنگاران و گزارشگران خبری همواره تلاش می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن خبرها و مطالب را به سمع و نظر مخاطبان خود برسانند و از این نظر تلاش و کوشش آنها در طول سال ارزشمند و در خور توجه است.
حاج محمدی افزود: اعتقاد دارم برای ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده است، تنها باید برنامه ‌های تجلیل و قدردانی از خبرنگاران برگزار شود و همچنین در برنامه ‌های این روز مشکلات صنفی خبرنگاران بررسی گردد.
شهردار رشت در ادامه تأکید کرد: برای احترام و ارج نهادن هر چه بیشتر به کار و فعالیت خبرنگاران اینجانب در روز خبرنگار از برگزاری نشست خبری پرهیز نموده و آن را به‌ روزی دیگر موکول میکنم و همچنین از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل می خواهم تا با برگزاری آیینی ویژه در شأن خبرنگاران، ضمن قدردانی و تلاش یک ‌ساله این عزیزان، برنامه ‌ای شاد و خاطره ‌انگیز را برای آنان تدارک دهد.
حاج محمدی خاطرنشان کرد: به عنوان شهردار رشت مطالب بسیاری برای سخن گفتن با مردم و خبرنگاران دارم که به امید خدا در اولین فرصت مناسب در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران مطرح خواهم نمود.
شهردار رشت در پایان گفت: خبرنگاران چشم‌ های بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند و بنده قدر دان تلاشهای آنها در جهت آگاهی ‌بخشی و اطلاع ‌رسانی هستم و پیشاپیش فرارسیدن “روز خبرنگار” را به آنها شاد باش می گویم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.