×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با پیگیری و جدیت دکتر حاج محمدی شهردار رشت؛ تخصیص اعتبارات ویژه وزارت کشور جهت بهبود زیرساختهای پردازش و تبدیل مواد پسماند

با پیگیری و جدیت دکتر حاج محمدی شهردار رشت؛ از محل اعتبارات ویژه وزارت کشور ۱۸ میلیارد تومان برای بهبود زیرساختهای پردازش و تبدیل مواد پسماند های کلانشهر رشت تخصیص یافت.

به گزارش گیلان پیام،کتر حاج محمدی اعلام کرد: دستاورد پیگیری و نشست ها در ماموریت دو روزه به تهران و دیدار و گفت و گو با مدیران سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای رشت مفید و ارزشمند بود و می توانم این خبر خوب را به رشتوندان عزیز تقدیم نمایم. در این ماموریت پس از استماع گزارش وضعیت نامناسب دفع پسماندهای کلانشهر رشت، مدیران سازمان شهرداریها پذیرفتند همکاری لازم در خصوص پیشنهادهای مدیریت شهری رشت و به منظور حل و فصل بخشی از معضل دیرینه این شهر (دفع پسماند) با تخصیص اعتبار ویژه اقدام نمایند.

شهردار رشت افزود: قرار شد ۱۸ میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات زباله سوز در نظر گرفته شود و تنها برای تسریع و کمک به مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اختصاص یابد که بنا به مصلحت سازمان مقرر شد از سر جمع این اعتبار مبلغ ۱۰ میلیارد تومان آن برای تکمیل بخشی از مانده پیش پرداخت مجری پروژه نیروگاه زباله سوز اختصاص یافته که متعاقب آن مجری نسبت به تحویل زمین و تجهیز کارگاه در محل و ارائه نقشه های ابنیه فنی جهت انتشار آگهی فراخوان انتخاب پیمانکار برای ساخت ابنیه و مبلغ ۸ میلیارد تومان دیگر نیز در دو بخش تجهیز کارخانه کود آلی رشت و به روز رسانی آن هزینه می شود.

وی سپس خاطر نشان کرد: مجری پروژه ساخت و نصب نیروگاه زباله سوز هم قول داده است سریعاً نسبت به تحویل زمین و تجهیز کارگاه اقدام نموده و در یک بازه زمانی دو ماهه نسبت به ارائه نقشه های مرتبط با ساخت ابنیه فنی پروژه را ارائه داده و عملیات ساخت نیروگاه در اسرع وقت آغاز گردد.

شهردار رشت سپس تاکید کرد: با مدیریت جهادی کلیه مدیران استانی و همچنین با حمایت سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطمینان دارم مشکل دفع بهداشتی پسماندهای جامد شهری کلانشهر رشت مرتفع خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.