×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری جشن کودکان شهر باران های نقره ای «پویش فصل گرم کتاب» در تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

جشن کودکان شهر باران های نقره ای «پویش فصل گرم کتاب» و شب های موسیقی سنتی روز در تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، «پویش فصل‌گرم کتاب» با نگاهی ویژه به «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تمرین مهارت‌های زندگی» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روزهای سه شنبه هر هفته در تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود.

این برنامه با شعار « آینده را باید ساخت» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت آینده‌سازان، ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه برای کودکان و نوجوانان و فرصت‌سازی برای تربیت نسلی سازنده و پویاست برگزار می شود.

معرفی کتاب، نمایش‌نامه‌خوانی، قصه‌گویی و نمایش کتاب ‌فیلم‌های تولیدی کانون، بلندخوانی کتاب و اجرای مسابقه‌ی حضوری، از جمله بخش های این برنامه با مشارکت مخاطبان است.

در حاشیه این جشن با برپایی کارگاه‌های آموزش کاردستی، خوش‌نویسی و نقاشی و هم‌چنین، برگزاری کارگاه‌های نوشتن‌خلاق، زمینه‌ی شرکت هم‌زمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در این کارگاه‌ها فراهم می شود.

 ارایه‌ی تخفیف‌های ویژه برای ثبت‌نام در مراکز فرهنگی هنری نیز از فرصت‌های پیش‌روی مراجعان به ایستگاه‌های اجرای این طرح در استان گیلان به شمار می‌رود.

گفتنی است، جشن کودکان شهر باران های نقره ای «پویش فصل گرم کتاب»  از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روزهای سه شنبه در تماشاخانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهدبود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.