×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در سه‌ماهه سال جاری محقق شد؛  کمک بیش از هفت میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

کمک بیش از هفت میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین افزایش ۱۱۷ درصدی کمک ها


در سه‌ماهه سال جاری هفت میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد داشته است.
به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی؛ مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اهمیت توجه و رسیدگی به ایتام و فرزندان و محسنین گفت: یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار این نهاد اکرام ایتام است که با کمک و مشارکت حامیان و نیکوکاران اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نیازهای یک یتیم و یا فرزند محسنین فقط نیازهای مالی نیست افزود: نیاز فرهنگی، اجتماعی و مشاوره برای رسیدن به مرحله بلوغ و ادامه زندگی و همچنین کمک به انتخاب شغل و همسر مناسب ازجمله نیازهای آن‌ها است که باید به آن توجه شود.
اهرابی بابیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۶۶۳ یتیم با ۱۳ هزار و ۳۳۰ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند ادامه داد: ۶ هزار و ۲۴۵ حامی هم از چهار هزار و ۵۵۱ فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند این در حالی است که ۱۶۷ نفر از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی هستند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک و همدلی نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین افزود: در سه‌ماهه سال جاری هفت میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد داشته است.
اهرابی خاطرنشان کرد: برخی از ایتام با بیماری صعب‌العلاج دست‌وپنجه نرم می‌کنند که تعداد آن‌ها به ۹۸ نفر رسیده و نیاز به توجه و حمایت بیش‌ازپیش حامیان و نیکوکاران دارند.
وی یکی از خدمات ارائه‌شده به ایتام و محسنین را ساخت مسکن برای آن‌ها عنوان کرد و گفت: ۸۵ واحد مسکن برای ایتام و محسنین ساخته‌شده و ۱۸۰ واحد مسکن هم در حال ساخت برای آن‌ها است و هزار و ۳۸۵ نفر از ایتام هنوز فاقد مسکن هستند.
اهرابی اجرای طرح شوق زیارت برای ایتام و محسنین را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در سه‌ماهه اول سال جاری هزار و ۲۳۵ نفر از ایتام و محسنین با مشارکت و کمک خیران به مشهد مقدس و هفت نفر هم به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.
شایسته ذکر است نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد ۸۸۷۷۰۱۳# ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است/انتهای پیام.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.