×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در سه‌ماهه نخست سال جاری محقق شد؛  بهره‌مندی ۵۱۱۲ مددجوی گیلانی از بیمه تأمین اجتماعی

بهره مندی ۵۱۱۲ مددجوی گیلانی از بیمه تأمین اجتماعی


در سه‌ماهه اول سال جاری دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان حق بیمه برای پنج هزار و ۱۱۲ نفراز مددجویان به سازمان تأمین اجتماعی استان پرداخت‌شده است.

به گزارش گیلان پیام، عباس فلاحتی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از اهداف مهم این نهاد است گفت: برای رسیدن به این مهم و خروجی پایدار و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ها در بین مددجویان، پرداخت حق بیمه اجتماعی آن‌ها با مشارکت آنان و کمیته امداد انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی مانند بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده کنند افزود: خدمت بیمه تأمین اجتماعی شامل بیمه مشمولین طرح‌های اشتغال و خودکفایی در قالب صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه زنان سرپرست خانوار شهری در قالب صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه مددجویان از طریق صندوق بیمه روستاییان و عشایراست.
فلاحتی بهره‌مند شدن مددجویان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی را گام بلندی برای توانمندی و خوداتکایی آن‌ها دانست و گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان حق بیمه برای پنج هزار و ۱۱۲ نفراز مددجویان به سازمان تأمین اجتماعی استان پرداخت‌شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان افزود: بر اساس توافق انجام‌شده با سازمان تأمین اجتماعی، با پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بیمه و شرایط سنی ۵۵ سال برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت می‌توانند از مزایایی مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ خانوار در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند که ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.