×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان: استفاده از تمام ظرفیتها برای بهبود وضعیت سلامت مردم


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان: برای بهبود وضعیت سلامت مردم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده خواهم کرد.

به گزارش گیلان پیام، دکتر ارسلان سالاری- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جلسه شورای دانشگاه، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) گفت: برای بهبود وضعیت سلامت گیلان از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل موجود استفاده خواهم کرد، در این راستا تشکیل شورای سیاست گذاری در دانشگاه با حضور اساتید صاحب نظر و پیشکسوت از اولویت ها خواهد بود.
وی بر انجام بازدیدهای منظم و دوره ای معاونان و مدیران دانشگاه تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی لازم، برای شناسایی، رفع مسایل و معضلات سلامت در گیلان به ویژه کاهش زمان انتظار خدمات برای بیمارانی شد که در صف طولانی دریافت خدمت قرار گرفته اند.
دکتر سالاری، تصریح کرد: دست یاری ما به سوی تمامی دوست داران حوزه سلامت گیلان دراز است، چرا که اعتقاد راسخ داریم، یک شخص، یک فکر و یک مغز به تنهایی نمی تواند، همه مسایل این حوزه را حل نماید.
وی با بیان این که مردم باید بتوانند بی واسطه، با خادمان خود در دانشگاه در ارتباط باشند، خواستار برگزاری ملاقات های هفتگی در تمامی معاونت های دانشگاه شد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) و تقارن آن با جلسه شورای دانشگاه، گفت: از زحمات و تلاش های زیاد دکتر شاهرخ یوسف زاده در دوران مسوولیت وی در این دانشگاه تشکر می کنم و برای دکتر سالاری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه جدید خدمت، برایش فراهم شده است، تبریک گفته و برای ایشان در این جایگاه خطیر آرزوی موفقیت دارم.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: زیر ساخت ها و امکاناتی که همه مسوولان گذشته دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ایجاد آن سهیم بوده اند، نباید با غرض ورزی بی جا و کودکانه مورد هجمه قرار گیرد و مسیر ارایه خدمت به مردم دچار چالش شود.
وی با بیان حدیثی از امام هشتم(ع)، ادامه داد: انتقاد بجا و سازنده با ارایه راهکارهای مناسب باعث تقویت هر نظام و سیستمی خواهد شد، اما اگر انتقادات با غرض ورزی و وسوسه های شیطانی همراه باشد، مسیر حرکت و ارایه خدمت به مردم دچار خدشه خواهد شد، پس همه باید مراقب رفتار خود باشیم تا در مسیر صراط مستقیم حرکت کنیم، تا هم خشنودی خداوند متعال و هم رضایتمندی مردم را در پی داشته باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.