×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت در جمع بانوان شاغل در منطقه یک شهرداری :  بی حجابی ضربه ای مهلک به خانواده است

نشست صمیمی مشاور امور بانوان و دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت با بانوان شاغل در منطقه یک شهرداری برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام، کبری مرادی در این نشست با اشاره به اینکه بسیاری از همکاران شاغل در مناطق و سازمانها فرصت حضور در تمامی جلساتی که به مناسبت های گوناگون بالاخص عفاف و حجاب برگزار می شود را ندارند، تصریح کرد: اینگونه نشست با هماهنگی حراست و شورای امر به معروف و نهی از منکر جهت ملاقات با بانوان شاغل در تمامی سازمانها و مناطق برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر عدم فعالیت ۴ ساله ستاد عفاف و حجاب تصریح کرد: با توجه به تشکیل ستاد عفاف و حجاب از اسفند سال ۹۷ این ستاد از ابتدای فروردین با مشخص شدن اعضا آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از ۵ جلسه برگزار شد. البته بعد برگزاری ستاد از مدیران خواسته شد تا نماینده ای از هر منطقه و سازمان به ستاد عفاف و حجاب جهت ارائه دستورالعمل یازده گانه معرفی نمایند تا به منظور کنترل عفاف و حجاب فعالیت نمایند.
مشاور امور بانوان شهرداری رشت با اشاره به حضور بازرسان ارزیابی دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد: بازرسان اعزامی از استانداری در طول سال به صورت محسوس و نامحسوس برای بازدید در ادارات حضور می یابند و بزودی نیز برای ارزیابی عملکرد شهرداری در دو حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی حضور خواهند داشت.
کبری مرادی نتیجه بی حجابی را ضربه ای مهلک به خانواده شمرد و گفت: دین اسلام دین تحکیم خانواده است. لذا دشمنان اسلام، با تجمیع افکار خود سعی در بد حجاب کردن زنان دارند. لذا بانوان شاغل باید با هوشیاری و به دفاع از حریم شخصی و حرمت اداره علاوه بر نظم بخشی بر مقررات اداری، توطئه ی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی نمایند. وی افزود : بنابراین نمایندگان امور بانوان و عفاف و حجاب سازمانها و مناطق می توانند با ارائه راهکار ها و پیشنهاداتی در راستای بهبود وضعیت حجاب بانوان گام بردارند.
دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت انقلاب اسلامی را یک جریان مدوام خواند و گفت: شهدا با قطره قطره خون خود این نظام را آبیاری نمودند و به تکلیف خود عمل کردند و بدای ما امنیت را به ارمغان آوردند و اکثر وصایای آنان نیز توصیه به رعایت حجاب و پیروی از ولایت فقیه بود. و امروز نیز ما باید با رعایت عفاف و حجاب مراقب حریم شخصی خود بوده و با حفظ حریم در محل خدمت، با کار و تلاش مضاعف، شور و نشاط و انگیزه و رعایت کامل عفاف و حجاب سلامت اداره، خانواده و جامعه را حفظ نماییم تا انشاءالله پرچم نظام و انقلاب اسلامی ایران را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.
کبری مرادی با اشاره به اینکه سالهاست که در معرض جنگ نرم قرار گرفته ایم و امروز نیز جنگ اقتصادی، تصریح کرد: باید در سی سال خدمت روبرو علاوه بر حفظ هویت شخصی و عزت نفس هم حافظ حریم اداره و هم حریم خانواده خود نیز باشیم.
مشاور امور بانوان شهرداری رشت ارباب رجوع را ولی نعمت کارکنان شهرداری عنوان کرد و گفت: در نحوه برخورد با ارباب رجوع باید ضمن رفع هر گونه تبعیض با رفتار مناسب خود حرمت ها را حفظ کنیم.
گفتنی است در این جلسه ضمن قرائت و تبیین دستورالعمل یازده گانه عفاف و حجاب توسط دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت، پیشنهاداتی از سوی بانوان شاغل در منطقه یک در راستای بهبود عفاف و حجاب ارائه شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.