×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان:  استفاده بهینه از انرژی برق مسئله ای فرا ملی می باشد


چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیر عامل استان گیلان برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،عظیم بلبل آبادی؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیر عامل استان گیلان در سالن کنفرانس برق گیلان گفت: استفاده بهینه از انرژی برق مسئله ای فرا ملی بوده و تمامی کشورهای جهان به آن می پردازند و این نشان دهنده اهمیت بالای مدیریت مصرف انرژی می باشد.
وی افزود: کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان که از تکنولوژی بالا و محدودیت کمتری از نظر تامین منابع مالی رو به رو هستند نگاه ویژه ای به مدیریت مصرف انرژی دارند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به بعد زیست محیطی مدیریت مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: چنانچه مدیریت مصرف انرژی فرهنگ سازی و نهادینه شود، از نظر زیست محیطی اقدام بزرگ و مهمی انجام داده ایم ودر کاهش آلاینده های زیست محیطی به مقدار زیادی سهیم خواهید بود.
وی با اشاره به اینکه هدف از مدیریت مصرف انرژی برق، محدود کردن مصرف برق نیست، اضافه کرد: هدف از مدیریت مصرف انرژی برق، استفاده هوشمندانه از آن است و با اقدامات ساده و ابتدایی می توان به آن پرداخت. تنظیم دمای کولر بر روی ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد و خاموش کردن لامپ هایی که مورد نیاز نمی باشند از راهکارهای بسیار ساده جهت اجرای مدیریت مصرف انرژی برق می باشد.
گفتنی است که در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیر عامل استان گیلان کهنی عضو هیات علمی گروه مهندسی برق الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در خصوص ضرورت توجه به پدافند سایبری در حوزه پدافند غیر عامل، انواع تهدیدات سایبری، انواع بدافزارها، چگونگی تشخیص سیستم های آلوده و راهکارهای پیشگیرانه مطالبی را بیان کردند. همچنین طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص تاثیر تجهیزات سرمایشی در میزان مصرف انرژی برق، اطلاعات پیک، اقدامات مدیریت مصرف انرژی برق و اقدامات انجام شده جهت عبور از پیک بار سال ۹۸ سخنرانی کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.