×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار رییس و جمعی از کارکنان اداره حفاظت محیط زیست رشت با فرماندار

رییس و جمعی از کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با فرماندار رشت دیدارو گفتگو کردند .
به گزارش گیلان پیام، حمزه عشوری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت باتفاق جمعی از کارکنان اداره به مناسبت هفته محیط زیست با فرماندار محترم شهرستان رشت دیدار و گفت و گو کردند . در این دیدار عشوری ضمن تشریح وظایف سازمانی همکاران گزارشی از اهم اقدامات صورت پذیرفته در شهرستان را تشریح نمود و از حمایت های همه جانبه فرماندار محترم در جهت دستورات مطلوب کمیته پسماند شهرستان و پیگیری های مجدانه ایشان در خصوص رفع معضلات زیست محیطی در شهرستان تشکر و قدردانی نمود .
دکتر میرشمس مومن زاده فرماندار رشت هم در ادامه این نشست گفت : یکی از دغدغه های مسئولین نظام رعایت مسائل زیست محیطی می باشد و ما می بایستی برای حفظ سلامت خود و نسل بعدمان در کنار توسعه اقتصادی و اجتماعی ، به رعایت ملاحظات زیست محیطی در کلیه پروژه های عمرانی توجه ویژه داشته باشیم.
فرماندار محترم شهرستان ضمن اشاره به حساسیت محیط زیست کشور ، خشکسالی و … اذعان داشت که به نحو مقتضی مسایل و مشکلات محیط زیست شهرستان را پیگیری و رصد نموده و تاکید کرد حفظ محیط زیست از تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بوده و می بایست گام های مؤثر و مفیدی برداشته شود .
عشوری سپس به طرح معضلات و مشکلات زیست محیطی از قبیل مدیریت پسماند ، آلودگی آب و … پرداخته و اشاره نمود که با توجه به وضعیت موجود کشور مسوولان می بایست بیشتر از پیش نسبت به موضوعات محیط زیست همچون آب حساس باشند و به عبارت دیگر توسعه کشور در سایه اهتمام به حفاظت از محیط زیست محقق می شود .
وی در پایان گفت : اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست گیلان در افکار عمومی ، رویکردی بسیار مطلوب بوده و توجه به محیط زیست از نقاط قوت مردم وخصوصاًهمشهریان شهرستان رشت می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.