×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی و زیرساخت‌های مجتمع بندری انزلی:  بهره‌برداری از اورژانس جدید بیمارستان شهید بهشتی در هفته دولت


استاندار گیلان به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد پروژه توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی اشاره کرد و گفت: باتوجه به پیشرفت مطلوب امیدواریم بخش اورژانس در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد افزایش ظرفیت و بهبود وضعیت ارائه خدمات نسبت به گذشته خواهیم بود.

به گزارش گیلان پیام، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از زیرساخت‌های مجتمع بندری و طرح توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی به قدمت این شهر و وضعیت زیرساخت‌های آن اشاره کرد و افزود: زیرساخت‌های بندرانزلی نیازمند مرمت و تقویت است که در حال انجام هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان موجود بندرانزلی علاوه بر مردم این منطقه به بخشی از غرب گیلان نیز خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: بیمارستان فعلی با احتساب تخت‌های ویژه و خاص ۱۴۰ تختخوابی است که در طرح توسعه یک مجموعه ۸۰ تخته به آن افزایش پیدا می‌کند.
نماینده عالی دولت در گیلان به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد پروژه طرح توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی اشاره و خاطرنشان کرد: با تحقق مصوبه سفر رئیس‌جمهور به گیلان و پرداخت به موقع آن در میان‌مدت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از بازدید صورت گرفته از اورژانس در حال احداث این بیمارستان نیز اشاره و اظهار داشت: باتوجه به پیشرفت مطلوب امیدواریم بخش اورژانس در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد افزایش ظرفیت و بهبود وضعیت ارائه خدمات نسبت به گذشته خواهیم بود.
استاندار گیلان با بیان اینکه هویت انزلی به بندر گره خورده است، گفت: فعالیت‌های مختلف در انزلی به‌ویژه حوزه تجاری که از قرن‌های قبل وجود داشته و از بعد گردشگری پیوند تنگاتنگی با این بندر داشته است و این مسیر تداوم دارد.
وی به اقدام مثبت صورت‌گرفته توسط امور بنادر مبنی بر الحاق ۴۰ هکتار پس‌کرانه بندرانزلی به محدوده منطقه آزاد با تصویب اولیه شورایعالی مناطق آزاد اشاره و خاطرنشان کرد: این مجموعه با حفظ مدیریت بندرانزلی صورت می‌گیرد و با تصویب نهایی دولت از مقررات، تسهیلات و معافیت منطقه آزاد انزلی استفاده می‌کنند.
دکتر سالاری به اتفاقات مثبت درحال انجام در توسعه بندرانزلی نیز اشاره کرد و گفت: افزایش پست‌های اسکله جدید و تفکیک تخصصی آنان باعث رونق بیشتر فعالیت‌های بندری می‌شود.
وی بازاریابی برای حمل محموله‌های بیشتر به بندرانزلی را اقدام جدی موردنیاز دیگر در بخش بندری ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر از ظرفیت این بخش به خوبی استفاده نمی‌شود که نیازمند توجه جدی به رونق این بندر هستیم.
وی کیفیت ارائه خدمات دستگاه‌هایی که در بندر مستقر هستند را بخش دیگری از شاخص‌های رقابتی میان استان‌های ساحلی عنوان کرد و گفت: چگونگی رفتار نسبت به تجار، مواجهه با کالاهای وارداتی و صادراتی و سرعت خدمات‌رسانی بسیار مهم است که باید به این موضوع بهبود ببخشیم.
وی افزود: امیدواریم با بهره‌برداری بهتر از ظرفیت این بندر شاهد افزایش سطح امنیت شغلی کارکنان این مجموعه و ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.