×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
 مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان :استانداردسازی گرمایشی ۵۶۰۰کلاس درس در گیلان

 

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به ضرورت استاندارد سازی گرمایشی  مدارس ‌گفت:‌ در طول سالهای اخیر ۵۶۰۰کلاس درس در گیلان استانداردسازی گرمایشی شده است.

به گزارش گیلان پیام،مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان در جلسه استاندارد سازی گرمایشی با بیان اینکه استاندارد سازی گرمایشی  از رسالت‌های مهم اداره کل نوسازی مدارس است،تصریح نمود: استان گیلان از لحاظ استاندارد سازی گرمایشی عملکرد  و کارنامه بسیار مطلوبی داشته است.

وی اذعان داشت:با تلاش های صورت گرفته در طول سالهای اخیر ۹۱۴واحد آموزشی با ۵۶۰۰کلاس درس وبا هزینه بالغ بر۵۱۱میلیارد ریال استاندارد سازی گرمایشی  شده و فضایی امن برای آینده سازان این مرز بوم ایجاد شده است..

مهندس دقیق با اشاره به اینکه استفاده از بخاری نفتی در برخی از مدارس استان نگران کننده است، افزود:‌  هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس درس با سوخت نفت و گاز در استان گیلان نیازمند استاندارد سازی گرمایشی  است برای تحقق این امر مهم به اعتبارات ویژه و مشارکت خیرین نیازمندیم.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان در ادامه افزود: ۸۱۸پروژه با ۴هزار ۸۰۰کلاس درس که با سوخت نفت و گاز کار کرده و یادارای سیستم  شوفاژ فرسوده می باشند نیازمند اعتباری بالغ بر۱۰۶ میلیارد تومان برای استاندارد سازی گرمایشی می باشند.

وی با بیان اینکه حذف بخاری‌های نفتی و خطرآفرین و ناایمن در اولویت برنامه های ما قرار دارد، افزود: تمام تلاش ما بر این است تا تمامی مدارس در سطح استان از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار باشند.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان ضرورت برداشتن گام هایی دیگر را در راستای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس گیلان بسیار مهم توصیف کرد و اذعان داشت: از دغدغه های اصلی من  بویژه  در فصل سرما وضعیت گرمایشی فضاهای آموزشی بخصوص در مدارس کم برخوردار و کوهستانی این استان است.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده، راهکارهایی را برای رفع مشکلات موجود در مسیر استاندارد سازی گرمایشی فضاهای آموزشی استان ارائه نموده و پیشنهادهایی را در این خصوص تصویب کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.