×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری:  شستشوی مکانیزه بافت مرکزی و معابر اصلی شهر رشت

محمد باقر بشر دانش مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت از شستشوی مکانیزه بافت مرکزی و معابر اصلی شهر رشت خبر داد.

به گزارش گیلان پیام، محمد باقر بشر دانش با بیان اینکه حوزه مدیریت خدمات شهری در کنار وظایف روزانه پاکسازی و رفت و روب به طور شبانه اقدام به شستشوی مکانیزه خیابان های اصلی و جداول و همچنین خیابان منتهی به بافت مرکزی کرده است، اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان و رعایت موازین ترافیکی سعی بر این می باشد که عملیات شستشوی مکانیزه این معابر به صورت شبانه انجام گیرد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری با اشاره به اینکه امکان شستشو بافت مرکزی شهر رشت در طول روز به دلیل ازدحام جمعیت و وجود دستفروشان در پیاده رو های این محدوده وجود ندارد، گفت: در همین راستا با برنامه ریزی و هماهنگی انجام پذیرفته با شرکت های رفت و روب مقرر گردید که شستشوی این محدوده و خیابان ها به صورت شبانه انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: شستشوی این معابر فقط مختص به آسفالت و پیاده رو نمی باشد بلکه پاکسازی کلیه پوسترها، اعلامیه های نصب شده بر روی دیوارها و المان ها و مبلمان شهری و بنرهای تبلیغاتی نصب شده در پیاده رو، شستشو مخازن مکانیزه و … جزو اقدامات این طرح می باشد.

بشر دانش عنوان نمود: همواره موضوع نظافت و پاکیزگی یکی از دغدغه های اصلی این حوزه در تمام ایام سال می باشد که اجرای این طرح علاوه بر تامین و افزایش نظافت، زیبایی و شادابی را بر چهره شهر میفزاید.

وی با اشاره بر اینکه در طول سال هزینه های زیادی صرف خرید و نگهداری از این ماشین آلات و همچنین امور رفت روب می شود، گفت: انتظار می رود شهروندان عزیز با رعایت موازین بهداشتی مخصوصا تمیز نگه داشتن پیرامون خود این حوزه را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.