×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: گاز CNG ها و ادارات دولتی شرق استان تا چهارشنبه قطع می باشد

 

جلسه کمیته بحران شرکت گاز استان گیلان با حضور سید مهران پیرایش رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام،در این جلسه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به رئیس حراست شرکت ملی گاز، گزارشی از وضعیت مدیریت بحران شکستگی خط انتقال اصلی گاز را ارائه نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: قبل از وقوع حادثه با دوراندیشی و پیش بینی رویداد، کمیته مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان در روز چهارشنبه ۲۱ فروردین اقدام به تشکیل جلسه نمود و در جلسه مذکور سناریوهای مختلف در صورت پارگی لوله انتقال به منظور پایداری جریان گاز مشترکین استان مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن به ستاد بحران استانداری و مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز منتقل شد.

مهندس اکبر افزود: پس از حادثه، خط انتقال گاز در دو طرف رودخانه مسدود شد و سپس گاز شهر سنگر و سایر شهرهای تابعه شهرستان رشت، از سمت رشت و شهرهای شرقی استان از آستانه اشرفیه تا چابکسر از طرف استان مازندران گازرسانی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بدلیل شرایط جوی و ورود سامانه هوای سرد و به منظور پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، گاز ایستگاه های CNG شرق استان و کلیه ادارات این شهرها تا روز چهارشنبه قطع می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امدواری نمود تا با کمک همه مسئولین استانی و شرکت ملی گاز، جریان گاز برای همه مشترکین استان پایدار بماند.

در ادامه سید مهران پیرایش رئیس حراست شرکت ملی گاز از مدیران و مجموعه شرکت گاز استان گیلان بجهت مدیریت شایسته بحران تشکر و قدردانی نمود.

وی اظهار داشت: در حادثه سیل در فروردین امسال شرکت ملی گاز با دوراندیشی و آمادگی کامل در برابر مشکلات ایستاد.

پیرایش در پایان گفت: خوشبختانه در سیل اخیر کمترین حادثه را در حوزه گازرسانی داشته ایم و در مواردی که خساراتی در اثر سیل و رانش زمین بوجود آمده با تلاش پرسنل خدوم شرکت بلافاصله مشکل در سریع ترین زمان برطرف شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.