×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در هشتاد و نهمین جلسه شورا؛ رییس شورا :  با توصیه وزارت کشور فرآیند انتخاب شهردار متوقف شد

در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر رشت، سید امیر حسین علوی شورا در انتخاب شهردار تعلل نداشته و در وقت قانونی وظایف خود را انجام داده است.

به گزارش گیلان پیام،وی با اشاره به دستور جلسه بیان داشت: ضوابط تشویقی و ضوابط بودجه باید امروز نهایی شود. هفته گذشته کمیسیون ها فرصت برسی بیشتر خواسته بودند که امروز نهایی می شود.

علوی ادامه داد: دستور انتخاب شهردار به صورت غیر رسمی هفته گذشته بررسی شد. از تمام حوزه های مرتبط استمزاج کردیم و در مورد گزینه ها باید اعضای شورا بررسی نمایند.

وی با اشاره به تماس مدیر کل حوزه شهری و روستایی وزارت کشور اعلام کرد: امروز در این تماس معاون وزارت کشور بیان داشت، برای اینکه رشت بعد از این مدت که دچار مشکل شده و گزینه های قبلی هم تایید نشده اند،

شورا چند روز فرآیند انتخاب مجدد را متوقف کند تا در زمینه بررسی مجدد گزینه معرفی شده قبلی یعنی آقای علیقلی زاده با شورا صحبت شود.

علوی تاکید کرد: این پیام نشان می دهد، شورا در انتخاب شهردار تعلل نداشته و در وقت قانونی وظایف خود را انجام داده است./انتهای پیام

وی تصریح کرد: با این تماس دو روز فرصت هست تا پس از اعلام نظر قطعی از سوی وزارت کشور، در صورت عدم تایید، مجدد نسبت به انتخاب جدید اقدام نماییم. بنابراین روز پنجشنبه صبح برای انتخاب شهردار رای گیری خواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.