×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

 

جلسه مدیریت بحران درجهت رسیدگی به وضعیت خط لوله انتقال در مسیر سد سنگر و مدیریت توزیع گاز در شهرستان های شرقی استان برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه مدیریت بحران شرکت از زحمات مجموعه همکاران شهرستان رشت و شهرهای تابعه که با مدیریت و برنامه ریزی و تلاش مضاعف توانستند قطعی خط لوله انتقال گاز را مدیریت کرده و مانع از قطع گاز بیش از ۷۴ هزار مشترک گاز شوند، تشکر و قدردانی نمود.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان این کار را حاصل برنامه ریزی و پیش بینی شرایط احتمالی قبل از وقوع حادثه دانست که سبب کنترل مناسب شرایط شده است.

وی شرح تصمیمات لازم با مدیریت گازرسانی و دیسپچینگ شرکت ملی گاز را به اطلاع اعضای کمیته مدیریت بحران رساند و اظهار داشت: مدیریت این عملیات، یک افتخار برای شرکت است و سبب شده تا مهندس مؤمنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز و مهندس جمشیدی دانا  مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مجموعه شرکت گاز استان گیلان قدردانی نماید.

مهندس اکبر تعمیر و وصل مجدد جریان گاز را با توجه به بدی شرایط جوی و جریان زیاد آب رودخانه سپیدرود زمان بر دانست ولی ابراز امیدواری نمود تا این خط در سریع ترین زمان ممکن وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان این موفقیت را حاصل یک کار تیمی دانست و در کنار نیروهای عملیاتی شهرستان رشت و شهرهای تابعه، از نیروهای ستادی بویژه واحد اندازه گیری گاز که با اعلام بموقع فشار گاز در جهت مدیریت هرچه بهتر بحران کوشیدند، تشکر و قدردانی نمود.

وی در پایان با بیان این موضوع که با وجود قطع جریان گاز خط انتقال، جریان گاز مشترکین پایدار و برقرار می باشد از کلیه رؤسای شهرستانها خواست تا نیروهای امدادی و تعمیرات بصورت شبانه روزی برای اجرای عملیات در محل کار حضور داشته باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.