×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

اوقاففحجت الاسلام والمسلمین عادلی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف گیلان خبر داد .

به گزارش گیلان پیام ، حجت الاسلام والمسلمین عادلی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از آغاز ثبت ‌نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و بیستمین دوره مسابقات اذان ، ابتهال و تواشیح همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین گفت : سی و هشتیمن دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ شامل: حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و حفظ کل ، قرائت و ترتیل برگزار خواهد شد .
وی با بیان اینکه افراد علاقه مند می‌توانند از طریق سایت www.s-iqc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند ، افزود : افرادی که به هر دلیلی در شهرستان‌ها دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند با مراجعه به نواحی مختلف اداه اوقاف در شهرستان خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان مهلت برگزاری مسابقات در مرحله شهرستان تا ۱۴ شهریور و مهلت برگزاری مرحله استانی تا ۱۵ آبان اعلام کرد و گفت : نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند .
عادلی همچنین خاطرنشان کرد : در رشته حفظ ، حفظ پنج جزء فقط تا مرحله استانی و حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء تا مرحله کشوری و در حفظ کل نیز برای بانوان تا مرحله کشوری و برای آقایان تا سطوح بین‌المللی ادامه دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.