×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیرکل محیط حفاظت محیط زیست استان از روند تجهیز و مرمت سرمحیط محیط بانی داماش و طرحهای گردشگری بخش خورگام رودبار

 

مدیرکل محیط زیست گیلان به همراه معاون نظارت و پایش اداره کل و رییس اداره محیط زیست رودبار دیروز از روند تجهیز و ساخت محوطه پاسگاه محیط بانی اثر طبیعی ملی گل سوسن چلچراغ بازدید نمود.

به گزارش گیلان پیام، رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: مدیرکل حفاظت محیط زیست به همراه معاون نظارت و پایش استان، دیروز از روند تجهیز و محوطه سازی پاسگاه محیط بانی اثر طبیعی ملی گل سوسن چلچراغ واقع در روستای داماش بازدید کرد.

حسین زاده با بیان این که از مجموع ۴ اثر طبیعی ملی ثبت شده در استان گیلان، سه مورد آن در شهرستان رودبار واقع شده است، نگاه ویژه تر مسئولان به ویژه در خصوص مصوب وتخصیص نمودن بودجه حفاظت، برای این امر را خواستار شد.

مدیر کل بعد از بازدید از روند عملیات جاری در پاسگاه محیط بانی، از محوطه باغ اثر طبیعی ملی گل سوسن چلچراغ بازدید نمود و اعلام نمود معضلات و مشکلات مربوط به این اثر طبیعی ملی مشخص و اعلام گردد تا تمهیدات لازم در برطرف ساختن آن اندیشیده شود.

 

درادامه مدیرکل محیط زیست گیلان به همراه معاون نظارت و پایش اداره کل و رییس اداره محیط زیست رودبار  از دو درخواست طرح گردشگری و بومگردی در بخش خورگام به صورت میدانی  نیز بازدید نموده و موانع پیش روی آن را بررسی کرد .

دکتر محمدپور با بیان اینکه اکوتوریسم یکی از راههای نوین در صنعت گردشگری بوده که بستر خوبی برای رونق اقتصاد مردم محلی و حفظ محیط زیست فراهم می آورد، اعلام کرد تمام تلاش خود را در راستای حمایت از طرحهای اشتغالزای پایدار و همسو با محیط زیست بکار خواهد بست./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.