×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه های هوای پاک در آستانه تشریح شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته هوای پاک وبجهت هم اندیشی و اتخاد راهکارهای مشترک ؛ اداره حفاظت محیطی زیست شهرستان آستانه اشرفیه  با همکاری اداره آموزش و پرورش بندرکیاشهر اقدام به برگزاری جلسات مسمتر زیست محیطی با  مدیران مدارس ابتدایی نموده است .

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان با توجه به انتقال مفاهیم زیست محیطی واجرای برنامه های آموزشی ونهادینه کردن آن از پایه های ابتدایی ولزوم آموزش در سطح مدارس ابتدایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه  با همکاری اداره آموزش و پرورش بندرکیاشهر جهت هم اندیشی و اتخاذ راهکارها و روشهای مشترک و موثر اقدام به بر گزاری جلسه ابتدا با مدیران مدارس ابتدایی جهت برنامه ریزی کلاس های آموزشی بصورت هفتگی در یکی از مدارس نمود .

میرزایی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت با توجه به اینکه در اجرای تفاهم نامه فی ما بین آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست برگزاری کلاسهای آموزشی در سطح مدارس شهرستان با حضور کارشناسان اداره محیط زیست و با همکاری مدیران و معلمان مدارس اجرا میشود .

میرزایی  افزود  فعال کردن و ورود مدیران آموزشگاهها بعنوان تصمیم گیران پروسه آموزشی مدارس می تواند بسیار اثر گذار و تسهیل کننده اجرای آموزشهای زیست محیطی در سطح مدارس شهرستان باشد .

وی گفت لازم بذکر است مدیریت آموزش و پرورش شهرستان همکاری شایسته تقدیر در رابطه با اجرای آموزشهای زیست محیطی دارند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.