×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همزمان با سفرکاروان دولت تدبیر و امید به گیلان فرهاد دلق پوش خبر داد:  شش واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت رسماً افتتاح می شوند

فرهاد دلق پوش از افتتاح رسمی شش واحد صنعتی بزرگ در شهرستان رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان خبر داد و گفت: عمده محصولات این واحدها استراتژیک و پرکاربرد می باشد که محصولات آنها پشتوانه سایر صنایع و امور عمرانی می باشند.

به گزارش گیلان پیام،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: این واحدها با حضور مقامات عالی رتبه وزارت صمت در محل واحدهای صنعتی در شهرصنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به صورت ویدئوکنفرانس رسماً افتتاح می شوند.

وی میزان سرمایه گذاری این شش واحد را بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تولید انواع میلگرد و چسب اوره و رزین ملامین فرمالدئید، نخ فرش، شمش فولادی ورق کارتن کرافت لاینر و انواع ناگت و۲۱ نوع چیپس مرغ(برای اولین بار در گیلان) منطبق با تکنولوژی روز، دستاورد این سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان می باشد.

دکتر دلق پوش تصریح کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در این شش واحد ۵۳۲ نفر به صورت مستقیم است که در این زنجیره تامین و تولید و مصرف زمینه اشتغال بیش از ۹۰۰ نفر فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در سال جاری ۱۶۲ پروانه بهره برداری صنعتی در کل استان صادره شده است افزود: از این بین تعداد ۱۰۰ فقره آن ناشی از طرح ایجادی و توسعه ای بوده که در مجموع زمینه اشتغال ۱۶۴۰نفر را با سرمایه گذاری ۶۴۵ میلیارد تومان در گیلان فراهم کرده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.