×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار اعضای شورای اسلامی رشت و مدیر پروژه قطار شهری با اعضای شرکت واگن سازی Norinco

 

 

جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت، مدیر پروژه تراموا و مدیران شهرداری رشت با شرکت واگن سازی Norinco از کشور چین دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گیلان پیام،محمد محبتی مدیر پروژه قطار شهری در این دیدار با اشاره به اینکه جلسات مشترکی با شرکت Norinco برگزار کردیم گفت: این شرکت قابلیت های بسیار خوبی دارد و می تواند در اجرای پروژه تراموا به ما کمک کند.

مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت افزود: اکنون به مرحله ای رسیدیم که می توانیم جزییات ناوگان مورد نیاز را در قالب پکیج آماده کنیم.

احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی رشت برگزاری این دیدار را امیدوار کننده دانست و افزود: استان گیلان همواره استان اولین ها بوده و امیدواریم با اجرای تراموا اولین های دیگری به گیلان و رشت افزوده شود.

عضو شورای اسلامی رشت پروژه تراموا را پروژه ای با اهمیت برای رشت دانست و گفت: وزارت کشور نیز برای اجرای این پروژه حساسیت دارد.

رمضانپور کیفیت، سرعت و بهینه سازی هزنیه را سه رکن مهم در اجرای پروژه عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن مناسبت ترین پیمانکار برای اجرای پروژه انتخاب شود.

در این دیدار مدیران شرکت Norinco به ارائه برنامه های خود پرداختند.

در این دیدار رضا رسولی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی رشت، محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت، بهراد ذاکری عضو شورای اسلامی رشت و محمد محبتی مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.