×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
      برگزاری همایش تجلیل از بانوان خیر مدرسه‌ساز استان گیلان

همایش تجلیل از بانوان خیر مدرسه‌ساز استان گیلان با هدف تجلیل و تکریم از بانوان نیک اندیش مدرسه ساز و به منظور ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازی و با حضور مدیر کل محترم،رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز،اعضای شورای بانوان خیر مدرسه ساز و نمایندگان آموزش و پرورش مناطق و نواحی برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، مهندس دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در همایش بانوان خیر مدرسه ساز استان با قدردانی از اقدامات ارزشمند نیکوکاران فرهنگ دوست در عرصه مدرسه‌سازی افزود:نقش بانوان در گسترش فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی نقش مهم و تأثیرگذاری است.

وی با بیان اینکه بانوان با وجود اینکه مهم‌ترین نقش را در حفظ نهاد ارزشمند خانواده‌دارند تصریح نمود: نقش آنان در توسعه فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی انکار ناپذیر است.

مهندس دقیق با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در ترویج و توسعه فرهنگ کار خیر دارند یاد آور شد:بانوان نیک اندیش  می توانند با تربیت انسان های فرهیخته در این راستا نقش اساسی ایفا کنند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه استان گیلان افتخار داشته ۶۷ پروژه با ۱۱۷کلاس درس را با هزینه ای بالغ بر ۸۵میلیارد ریال به همت  بانوان خیر در ۵ سال اخیر احداث نماید اذعان داشت: مشارکت بانوان خیر مدرسه ساز در ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس کمک به امر تعلیم و تربیت است

وی با بیان اینکه ۶۴بانوی نیک اندیش در استان ما به امر مقدس مدرسه سازی می پردازند تصریح نمود:بانوان خیر مدرسه ساز سهمی بزرگ در توسعه فضاهای آموزشی استان دارند.

وی با پرداختن به خدمات ارزشمند خیرین در حوزه مقدس مدرسه سازی در گیلان گفت:خیرین انسانهای ملکوتی هستند که با دستان توانمند وبا نیت خیرخواهانه  نقشی محوری درتوسعه فضاهای آموزشی دارند

مهندس دقیق در پایان با اشاره به اینکه کار ارزشمند خیرین نمادی از نوع دوستی  و تجلی ایثار است افزود:مشارکت در این موضوع مهم، معامله با خداوند مهربان است و قطعا ذخیره ای برای دنیا و آخرت است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.