×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در دیدار رییس شورای شهر با رییس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان مطرح شد؛  مشارکت حداکثری مجموعه شهرداری در برگزاری کنگره های شهدا با وجود همه محدودیت ها

در این دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب سالروز وفات حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفته و حفظ ارزشهای فاطمی در ادامه مسیر انقلاب را وظیفه همه مسئولین دانست.

به گزارش گیلان پیام، سید امیر حسین علوی در ادامه اظهار داشت: از سال ۹۴ تا سال ۹۶ به دلیل ارتقای درآمد مجموعه شهرداری برنامه های مناسبتی قابل توجه ای برگزار گردید، لیکن در حال حاضر به علت شرایط نامطلوب اقتصادی، شهرداری در انجام طرح های مد نظر خود در حوزه های مختلف با چالش جدی روبرو است.

وی با تاکید بر این موضوع که به دلیل دغدغه مندی اعضای شورای شهر و مدیران شهری در کنگره های گذشته، همواره شاهد مشارکت پررنگ شورای شهر و شهرداری بودیم. در سال جاری نیز با وجود محدودیت های موجود در حد توان و ظرفیت خود جهت برگزاری کنگره ها مشارکت خواهیم داشت.

رییس شورا با اشاره به این موضوع که نمادهای شهدا باید عظمت شهدای ما را به رخ بکشد بر لزوم اجرای ایده های نوین جهت جذب نسل جدید به فرهنگ شهدا و ارائه کارهای کیفی در این حوزه تاکید کرد.

رییس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان از همراهی و مشارکت مجموعه شورای شهر در برگزاری کیفی این کنگره در سالهای اخیر تقدیر کرد.

سرهنگ جوادی برگزاری این کنگره ها را در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت دانست و با اشاره به اجرای طرح هایی همچون انجمن راویان که تنها منحصر به گیلان است، گیلان را استان پیشگام در این عرصه دانست.

وی با ذکر این مطلب که اقدامات فرهنگی در حوزه شهدا با هماهنگی و همکاری و تعامل مطلوب بین دستگاههای متولی فرهنگ در استان گیلان و همینطور سازمان فرهنگی اجتماعی و سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری صورت می گیرد، از همه متولیان حوزه فرهنگ تقدیر کرد.

سجاد محجوب، رییس سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری رشت نیز یکی از اولویت سال آینده سازمان را تعویض تابلوهای شهدا و نوسازی آنها با طرحی خاص که متناسب با معابر خواهد بود، برشمرد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.