×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان  اعلام کرد:  بهره برداری از ۱۶ پروژه آموزشی در ایام الله دهه فجر

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان از افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی همزمان با ایام ا… دهه مبارک فجر در گیلان خبر داد.

به گزارش گیلان پیام،مهندس دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از بهره برداری ۱۶پروژه آموزشی و۲۰پروژه استاندارد سازی گرمایشی و ۱۲ پروژه آسفالت محوطه مدرسه همزمان با چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت،یاد و خاطره امام عزیز  و شهدای گرانقدرافزود:عزت ملت ایران مرهون رهبری عالمانه معمار کبیر انقلاب و فداکاریهای دلاورانه ملت ایران،ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آنان است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تصریح نمود:تقارن دهه فجرامسال با ایام فاطمیه(س)فرصتی برای بیان معارف و سیره فاطمی و تشریح دستاورده های انقلاب اسلامی  است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر امسال افزود: ۱۶ پروژه آموزشی با اعتبار بیش از۹۰ میلیارد ریال در شهرستان های استان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

مهندس دقیق تصریح نمود:علاوه بر این تعداد پروژه ها  که شامل ۱۲ فضای آموزشی با ۵۹ کلاس درس،دو سالن ورزشی،بازسازی زمین ورزشی و احداث کانون فرهنگی تربیتی با اعتباری بالغ بر۹۰میلیارد ریال می باشند، آسفالت محوطه ۲۰مدرسه با اعتباری بالغ بر۷۵ میلیارد ریال و۱۲ پروژه استاندارد سازی سیستم‌ های گرمایشی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیاردریال نیز در دهه مبارک فجر افتتاح  می شوند.

وی در پایان تصریح نمود: در دهه نور امسال در مجموع۴۸ پروژه با ۱۳۲ کلاس درس با زیربنای بالغ بر۳۱۸۴۰مترمربع با اعتبار هزینه شده به مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال تحویل دانش آموزان و مردم فهیم استان گیلان می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.