×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اسفند لغایت ۱۵فروردین؛  بزرگترین نمایشگاه کالای ایرانی در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

بزرگ ترین نمایشگاه دستاوردهای ملی و حمایت از کالای ایرانی با نام «به کالا؛ کالای با کیفیت ایرانی» در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

به گزارش گیلان پیام، منطقه آزاد انزلی مجموعه‌ای بزرگ از مراکز خرید، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی، مجتمع‌های بازرگانی، تولیدی و جاذبه‌های گردشگری است و به جرأت می‌توان گفت بزرگترین و پربازدیدترین مجموعه در شمال کشور می‌باشد.

طبق آخرین آمار، بیش از ۵ میلیون نفر در یک سال گذشته از منطقه آزاد انزلی بازدید کرده‌اند و اوج بازدید‌ها در روزهای انتها و ابتدای سال است.

مجموعه کارخانجات تولید پوشاک هپی لند واقع در منطقه آزاد انزلی با بیش از ۳۰ سال سابقه توسعه اشتغال ایرانی و تولید –توزیع- صادرات پوشاک، مصمم است تا با مشارکت منطقه آزاد انزلی، در جهت پیروی از سیاست های نظام در سال حمایت از کالای ایرانی، روزهای پایانی سال را با بزرگ ترین نمایشگاه دستاوردهای ملی و حمایت از کالای ایرانی به نام «به کالا؛ کالای با کیفیت ایرانی» مزین کند و از همه تولید‌کنندگان برتر ایرانی که به رغم رکود بازار و رقابت ناعادلانه با رقبای خارجی و قاچاق کالا، موفق به کارآفرینی و برند سازی شده اند دعوت می‌کند از این فرصت کم نظیر که از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت استفاده کنند.

ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش محصولات ایرانی در بزرگترین و نزدیکترین منطقه آزاد به پایتخت کشور و تعامل همکاری با صادرکنندگان داخلی، شناسایی رقبای داخلی، تولید کنندگان و برندهای ملی، زنجیره تامین مرتبط، فرصت خرید کالاهای شب عید برای مردم استان گیلان و فرصت خرید برای چند میلیون مسافر نوروزی از جمله مزیت های برگزاری این نمایشگاه در محل سالن همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی است.

تصمیم بر آن است تا در۳ روز افتتاحیه نمایشگاه، امکان بازدید تخصصی و بدون فرصت خرید برای متخصصان و مقامات ارشد، رایزنهای بازرگانی کشور و سفرای کشورهای مختلف فراهم باشد.

ضمنا نشست های تخصصی با مدیران مرتبط با محوریت بررسی و تحلیل چالش های صنعت و نساجی و پوشاک، صنایع غذایی، راهکارهای تأمین منابع، بازاریابی و برندینگ صنایع، راهکارهای ارتقاء فروش صنایع و چابک سازی سازمان برای ارائه پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات صنایع برگزار خواهد شد.

برای حضور تولیدکنندگان منطقه آزاد انزلی، صادرکنندگان نمونه و ممتاز و کارآفرینان برتر ملی و تولیدکنندگان با لیست بیمه ای حداقل ۵۰ نفر نیز تخفیفات ویژه ای درنظر گرفته شده است.

علاقه مندان و تولیدکنندگان  کالاهای داخلی می توانند جهت ثبت نام و دریافت غرفه به لینک https://picland.co/behkala-early-registration مراجعه کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.