×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
طرح ملی بررسی الگوی مصرف غذایی و وضعیت تغذیه ای خانوارها در گیلان اجرا می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ” اجرای طرح ملی بررسی الگوی مصرف غذایی و وضعیت تغذیه ای خانوارها در گیلان ” همزمان با کشور در نیمه دوم دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گیلان پیام،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: مرحله اول برنامه ملی بررسی الگوی مصرف غذایی و وضعیت تغذیه ای خانوارهای گیلان، هم زمان با سراسر کشور از نیمه دوم دی ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرا می شود. دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک یادآور شد: طی این برنامه اطلاعات مربوط به الگوی غذایی در دو فصل غیر متوالی در مناطق روستایی، شهری و حاشیه های شهری استان گیلان، با روش یکسان و توسط کارشناسان شاغل در حوزه معاونت بهداشتی و از طریق مراجعه حضوری به درب منازل شهروندان و مصاحبه مستقیم باخانوار جمع آوری می شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع و حفظ امنیت پرسشگران و پیشگیری از سوء استفاده احتمالی توسط سایر افراد، همکاری بیش از پیش نیروهای انتظامی و امنیتی، فرمانداری ها و رسانه ها را خواستار شد.

رییس دانشگاه در پایان با بیان این که پرسشگران این طرح با کارت شناسایی و ابلاغ اجرایی طرح مذکور به درب منازل مراجعه خواهند کرد، ابراز امیدواری کرد: با اتکال به الطاف خداوند منان و با همکاری و همیاری سازمان ها و مراجع ذی صلاح، طرح مذکور با بالاترین کیفیت در گیلان به اجرا درآمده و نتایج آن در برنامه ریزی های تغذیه ای استان مورد بهره برداری قرار گیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.