×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:  مجوز تاسیس۶۲ واحد صنعتی جدید در شفت صادر شده است

جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید با حضور محمد احمدی، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری،فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صمت استان،حجت الاسلام والمسلمین مهدی افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن وشفت، مدیران واحدهای صنعتی و مدیران بانک ها در محل فرمانداری شهرستان شفت برگزار گردید.

به گزارش گیلان پیام،رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان طبق آخرین آمار اعلام نمود: در شهرستان شفت ۱۲۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۱۷میلیارد تومان و با اشتغال ۱۸۶۲ نفر در حال فعالیت می باشند.

وی افزود: علاوه بر آن در حال حاضر ۶۲ جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان صادر گردیده که پیش بینی می شود با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۱۵۱۴ نفر فراهم خواهد شد.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید گیلان اظهار داشت: سهم شهرستان شفت از محل تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ بیش از ۴۲ میلیارد تومان می باشد.

دلق پوش درادامه تصریح کرد: ما از نظر جایگاه پرداختی جذب تسهیلات و پرداختی ها در رتبه یازدهم کشور قرار داریم که بخشی از آن انتقالی سال ۹۶ بوده که این آمارنسبت به سال گذشته جایگاه مطلوب و مدنظر ما نمی باشد و باید کمک نماییم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

درادامه این جلسه۱۳ واحد صنعتی و تولیدی به بیان مشکلات خود پرداختند و با حضور روسای سازمان ها و مدیران کل بانک ها و ادارات مرتبط به مشکلات آنها رسیدگی گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.