×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:  پروژه بیمارستان های مستقل در گیلان اجرایی می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این که بزودی پروژه بیمارستان های مستقل در گیلان اجرایی می شود، یاد آور شد: دستور العمل اداره بیمارستان مستقل از سوی وزارت متبوع به دانشگاه ها ی علوم پزشکی ابلاغ شده است

 

به گزارش گیلان پیام، شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در هشتاد و سومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ظرفیت ها و زیر ساخت های موجود در حوزه سلامت استان، در این نشست گفت: باید باور استان نسبت به پذیرش توریسم سلامت تغییر کند تا از ظرفیت های این مهم برای ارتقا و بهبود زیر ساخت های حوزه سلامت گیلان استفاده شود.

وی ادامه داد: توجه به مسایل انگیزشی و بهره مندی از ظرفیت بخش های ViP در مراکز درمانی می تواند منجر به توسعه خدمات درمانی استان شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: تعیین فرایند ها و بهبود روند موجود از مسایل حایز اهمیتی است که باید همیشه مدنظر صاحبان فرایند قرار بگیرد و در این راستا توجه به سیاستگذاری کلان و برنامه ریزی شده دانشگاه نیز مورد انتظار است.

یوسف زاده چابک با اشاره به این مطلب که با ایجاد یک تفکر علمی می توان شاهد بهبود روند های موجود و تحقق اهداف استراتژیک بود، خاطر نشان کرد: برای برون رفت از شرایط خاص و ویژه، نیازمند ترسیم یک برنامه راهبردی هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار داشت: ارزش آفرینی برای ذی نفعان یکی از مهمترین استراتژی های حوزه سلامت است که در این زمینه باز مهندسی فرایندها برای تحقق آن، در دستور کار قرار دارد و تمامی صاحبان فرایند، باید تا تحقق کامل آن در لایه های مختلف دانشگاه تلاش کنند.

وی با اشاره به این که بزودی، پروژه بیمارستان های مستقل در گیلان اجرایی می شود، یاد آور شد: دستور العمل اداره بیمارستان مستقل از سوی وزارت متبوع به دانشگاه ها ی علوم پزشکی ابلاغ شده است، و بیمارستان های استان که شرایط لازم را برای استقرار این مهم دارند، بزودی این پروژه در آن ها اجرایی می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.