×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:  توزیع ۴۸۵ تن گوشت منجمد و گرم در گیلان

فرهاد دلق پوش در کارگروه تنظیم بازار استان گیلان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: موجودی انبارها و کالاهای قابل عرضه در بازار به صورت مستمر و مداوم از طریق سامانه جامع انبارها رصد و پایش می‌شود.

به گزارش گیلان پیام، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: در راستای حفظ تعادل و تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون ۴۸۵ تن گوشت منجمد و گرم قرمز و سفید از طریق فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در سطح کل استان توزیع و عرضه شده است.

وی تعداد جلسات متشکله کارگروه اصلی تنظیم بازار اصلی با حضور استاندار گیلان را ۹ جلسه از ابتدای سال تاکنون برشمرد و اضافه کرد: خروجی این جلسات اصلی کارگروه ۷۰۱ مصوبه لازم الاجرا بوده و همچنین در این راستا ۲۸ جلسه فرعی زیر کارگروه با ۳۵ مصوبه و ۱۹ جلسه برای کارگروه آرد و نان در مجموع داشته ایم که این جلسات در راستای حفظ آرامش و تامین نیازهای بازار با اتخاذ تدابیر و هم اندیشی، بسیار کارگشا بوده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان آسایش و رفاه مردم کم‌درآمد را اولویت اصلی دانست و گفت: روند کاهش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم در دستور کار است و همه اعضای کارگروه برای رساندن قیمت‌های این کالا به نرخ واقعی تکلیف داریم به ویژه در مورد فرآورده های دامی و اقلام پرمصرف لازم است در نحوه قیمت‌گذاری اقلام بازنگری شود.

وی اظهار داشت: با برگزاری نشست‌های مشترک با اتحادیه دامداران، شرکت پشتیبانی دام، تولیدکنندگان فرآورده های لبنی و سازمان جهاد کشاورزی در حال بررسی قیمت تمام شده محصول و چگونگی کاهش قیمت فرآورده های دامی در بازار مصرف هستیم.

فرهاد دلق پوش با اشاره به تشکیل جلسات مستمر فرعی تنظیم بازار در روزهای یکشنبه هرهفته، تصریح کرد: تمهیدات ویژه ای برای تامین میوه شب عید نیز با همکاری جهاد کشاورزی از جمله خرید ۶۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن مرکبات اتخاذ شده است و از فردا نیز ۷تن گوشت گرم(قرمز) در استان توزیع خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.