×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش مشارکت دانشجویان از راهبردهای شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تاکید بر حضور فعال دانشجویان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، فراهم کردن بستر مناسب برای اثرگذاری بیشتر آنان در عرصه های خدمت، مد نظر قرار گرفت.

به گزارش گیلان پیام، نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور رییس دانشگاه و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه پیمایی روز هشتم دی ماه ۸۸ مردم گیلان در دفاع از حریم ولایت، گفت: این روز سر آغاز خیزش مردم مسلمان ایران در دفاع از حریم ولایت بود که پس از آن در روز نهم دی ماه مردم سراسر ایران نیز آن حماسه تاریخی را رقم زدند. وی ادامه داد: روز نهم دی ماه، یکی از مقاطع تاریخی ایران است که با حضور پرشور، آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران به وقوع پیوست.

دکتر یوسف زاده چابک با اشاره به نقش و حضور پرنگ دانشجویان در برنامه های مختلف فرهنگی، اظهار داشت: حضور دانشجویان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی که در سطح دانشگاه برگزار می شود لازم و ضرروری است، چرا که دانشجویان مدیران اجرایی آینده کشورند پس باید در این برنامه ها مهارت های لازم را کسب نمایند. وی در بخش دیگری از سخنان خود، پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت مداری را وظیفه تک تک افراد دانست و گفت: باید به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای حوزه سلامت گیلان در این چهار دهه برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تشریح عوامل موثر در فتنه ۸۸ که پس از انتخابات ریاست جمهوری توسط دشمنان ملت ایران در کشور ایجاد شد، گفت: دو عامل مهم رهبری و مردم انقلابی و آگاه باعث شد که کشور از بحران عبور کند. هر چند که در این بحران، کشور دچار خسارت های مادی و معنوی بسیاری شد. وی ادامه داد: در ۹ دی اتفاقاتی افتاد که در تاریخ ماندگار شد و در این روز میثاق ملت با ولایت و نظام مستحکم تر گردید.

این مقام مسوول با اشاره به این که حضور قشر نخبه و آگاه جامعه در این روز، لرزه بر اندام دشمن می اندازد، تصریح کرد: حضور قشر دانشجو که قشر فرهیخته و هوشیار جامعه محسوب می شود در کنار ملت جامعه بسیار لازم و ضروری است.

در ادامه دکتر محمد رستم پور- سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تاکید بر رشد شاخص های سلامت طی سال های اخیر، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و باید دستاوردهای مختلف دانشگاه علی الخصوص حوزه های فرهنگی را شناسایی و به نمایش بگذاریم. وی با اشاره به حضور فعال دانشجویان در برنامه های مختلف دانشگاه اظهار داشت: به زودی کانون های جدید دانشجویی در راستای فعالیت منسجم تر دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل خواهد شد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.