×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دهمین جشنواره زنگ آب در مدارس گیلان نواخته شد

 

دهمین جشنواره نخستین واژه آب با مشارکت شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری گیلان با حضور ۴۰۰ نفر از دانش آموزان مدرسه انقلاب اسلامی محله ساغری سازان رشت برگزار شد

به گزارش گیلان پیام، دهمین جشنواره نخستین واژه آب با مشارکت شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری گیلان امروز با حضور ۴۰۰ نفر از دانش آموزان مدرسه انقلاب اسلامی محله ساغری سازان رشت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در این جشنواره با اشاره به اینکه ایران کشوری خشک و نیمه خشک است، گفت: بحث آب و بحران کم آبی باید در سرفصل دروس دانش آموزان قرار گیرد.

محب علی رنج ور با تاکید بر رعایت الگوی درست مصرف آب از سوی خانواده ها و ضرورت آموزش آن به کودکان، افزود: ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب باید با مشارکت همه دستگاه های ذیربط به طور مداوم انجام شود.

وی گفت: در این راستا باید با الگو قرار دادن طرح همیاران پلیس حوزه راهنمایی و رانندگی، در بحث مدیریت مصرف آب نیز طرح حامیان آب را از مدارس آغاز و بیش از گذشته تقویت کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان با بیان اینکه بعد از هوا، آب دومین نیاز حیاتی انسان است، گفت: آب هدیه ای از سوی خداوند و بعنوان امانت در دستان ماست که باید برای آیندگان حفظ شود.

سید محسن حسینی افزود: کودکان، بهره بردارن آینده آب هستند که باید الگوی درست مصرف و صرفه جویی در مصرف آب به آنان آموزش داده شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.