×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
قائم مقام وزیر بهداشت:  عملکرد مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جزء عملکردهای موفق وزارت بهداشت است

 

دکتر ایرج حریرچی – قائم مقام وزیر بهداشت در نشستی با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و روسای مراکز درمانی در رشت، نحوه استقرار استانداردهای بسته سیاستی مدیریت هزینه های وزارت بهداشت در گیلان را بررسی کرد و گفت: عملکرد مدیریتی این دانشگاه، جزء عملکردهای موفق و مثبت وزارت بهداشت است و روند توسعه خوبی را طی می کند.

به گزارش گیلان پیام، با حضور دکتر ایرج حریر چی – قائم مقام وزارت بهداشت، هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و روسای مرکز درمانی و دولتی رشت، نحوه استقرار استانداردها ی بسته سیاستی مدیریت هزینه های درمان، دارو و تجهیزات در گیلان بررسی شد.

عملکرد مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جزء عملکردهای موفق و مثبت وزارت بهداشت است

دکتر حریرچی هدف از سفر خود به گیلان را در راستای سیاست های وزارت بهداشت برای برگزاری جلسات ادواری در دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: این جلسات ادواری برای ارزیابی عملکرد، تشریک مساعی و انتقال تجربیات دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر گزار می شود. وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از دانشگاه های مهم قطب یک وزارت بهداشت است. این دانشگاه اخیرا برای استقرار نظام ارجاع و خرید متمرکز دارو و تجهیزات، زیر ساخت ها ی خوبی ایجاد کرده و موفقیت های را به دست آورده است.

وی تصریح کرد: در این جلسات عملکرد دانشگاه های مختلف در خصوص طرح تحول سلامت، افزایش خدمت رسانی به مردم، ارایه خدمات با کیفیت تر به مردم و محافظت مالی بیشتر از مردم، مورد بررسی قرار می گیرد . در این نشست ها، دانشَگاه ها با ذکر موفقیت ها و موانع پیش رو، با انتقال برخی از تجربیات بستر رشد و ارتقا سایر دانشگاه ها را فراهم می نمایند.

دکتر حریر چی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان موفقیت های خوبی در زمینه استقرار نظام ارجاع الکترونیک و خرید متمرکز دارو و تجهیزات که منجر به ارایه خدمات بهتر به مردم و کاهش هزینه ها شده را به دست آورده است. عملکرد مدیریتی این دانشگاه، جزء عملکردهای موفق و مثبت وزارت بهداشت است و روند توسعه خوبی را طی می کند. در این زمینه، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استعداد بهتر شدن را نیز دارد.

دکتر حریر چی تاکید کرد: مردم گیلان شایستگی بیشتری برای دریافت خدمات درمانی دارند، و طوری باید برنامه ریزی کنیم که حداقل ۹۰ درصد خدمات بهداشتی درمانی گیلان در این استان انجام بگیرد و این امکان هم در زیر ساخت ها و هم در پزشکان گیلان وجود دارد. ارجاع بیمار به بیرون از استان گیلان باید به استثنائات و مواقع خاص محدود شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.