×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار منطقه یک رشت: عملیات بهسازی ،پیاده روسازی ،احداث لاین کندرو و اصلاح هندسی میدان جهاد

شهردار منطقه یک رشت خبر داد:عملیات بهسازی ،پیاده روسازی ،احداث لاین کندرو و اصلاح هندسی میدان جهاد

 

به گزارش گیلان پیام،شهردارمنطقه یک رشت در بازدید از روند اجرایی پروژه بهسازی ،پیاده روسازی ،احداث لاین کندرو و اصلاح هندسی میدان جهاد اظهار داشت: اصلاح هندسی میدان جهاد به منظور فراهم کردن فضای مناسب برای دور زدن ایمن و روان کردن ترافیک وسایل نقلیه عبوری در اطراف این میدان که به دلیل موقعیت جغرافیایی و گذر خودروهای سبک و سنگین داخل شهری و عبوری یکی از مناطق پرتردد شهر رشت محسوب می‌شود در حال اجرا بوده که به زودی بهره‌برداری می رسد .

مهندس عطایی خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات تعریض و اصلاح هندسی میدان جهاد تدابیر ترافیکی لازم اتخاذ شده است.

وی هدف از اجرای این طرح عمران شهری را ایجاد نظم ترافیکی ورود به میدان، کاهش آمار تصادفات و بهبود در رفت و آمد عنوان کرد.

عطایی اضافه کرد: ترافیک شهری یکی از چالش های مهم شهرهاست و متاسفانه در شهر رشت امروز با دغدغه های زیادی در این حوزه روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: پروژه های مختلفی در بخش بهبود ترافیک در سطح منطقه یک پیش بینی و اجرا خواهد شد و تلاش می کنیم تا با نگاه تخصصی به این موضوع و برنامه ریزی لازم مشکلات حوزه ترافیک شهری را مرتفع سازیم.

شهردارمنطقه یک رشت با اشاره به اهتمام جدی مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهررشت در زمینه رفع مشکل ترافیک ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با تسریع و اقدامات جدی در زمینه اجرای پروژه های رفع ترافیک در سطح شهر معضل ترافیک که از نگرانی‌های عمده این شهر است، رفع شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.