×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان:  توزیع ۱۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

فرهاد دلق‌پوش در جلسه اقتصادر مقاومتی در استانداری گیلان اظهار داشت:‌ امسال حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سطح گیلان توزیع خواهد شد بنابراین تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در تمام شهرستان‌های مختلف استان باید نسبت به جذب این منابع اهتمام ورزند.

 

به گزارش گیلان پیام،رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان عنوان کرد:‌ در حال حاضر تسهیلات هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی توسط این سازمان در سطح استان توزیع شده است که می‌تواند نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تعیین شده در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی داشته باشد. ‌

دلق‌پوش به برگزاری جلسات رونق و رفع موانع تولید در گیلان اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسات که به همت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و استانداری گیلان برگزار می‌گردد از ابزارهای قانونی برای کمک به چرخه تولید،‌ صنعت و اشتغال در سطح استانی و شهرستانی استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در هر کدام از جلسات رفع موانع تولید حداقل از ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی دعوت به عمل می‌آید افزود: مشکلات بانکی،‌ مشکلات و موانع موجود در دستگاه‌های اجرایی،‌ تسهیلات سرمایه در گردش و یا موارد فنی از جمله موضوعاتی است که در این کارگروه مطرح می‌شوند.

وی جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی،‌ صنعتی و خدماتی گیلان را از اهداف کارگروه رفع موانع تولید خواند و ابراز داشت:‌ تأمین سرمایه‌ در گردش و تزریع منابع و اعتبارات لازم در امور تولیدی و خرید مواد اولیه برای رفع موانع و رونق هر چه بیشتر تولید در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را مربوط به ساختار آنان دانست و تصریح کرد:‌ در این موارد از واحدهای مربوطه انتظار داریم به روش‌های گوناگون نسبت به رفع این موانع اقدام کنند تا مشکلات موجود به مرحله بحرانی شدن نرسد.

دلق‌پوش پرداخت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان گیلان را اقدامی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی دانست و عنوان کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در سراسر گیلان انتظار داریم در مدت باقی مانده نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی از افزایش ۱۰ تسهیلات رونق تولید به گیلان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت این کارگروه امسال میزان تسهیلات رونق و رفع موانع تولید گیلان افزایش پیدا کرد به طوری‌که تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ شرکت تولیدی و خدماتی و گردشگری از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شدند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.