×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
   آغاز عملیات اجرایی ساخت دومین مدرسه بانک ملّی ایران در استان گیلان

عملیات اجرایی ساخت  دومین مدرسه شهدای بانک ملّی ایران در استان گیلان در روستای لاتک رحیم آباد آغاز شد

به گزارش گیلان پیام،عملیات اجرای پروژه سه کلاسه روستای لاتک بخش رحیم آباد با حضور مدیر امور شعب بانک ملی گیلان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان ،معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی استان و همچنین جمعی از خانواده های معزز شهدا و اهالی روستا و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای لاتک برگزار شد.

میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان ضمن تشکر از مشارکت ارزشمند بانک ملی ایران در امور عام المنفعه و خیرخواهانه افزود: بخشندگی یک فضیلت است و بانک ملی با این اقدام ماندگارخدمات ارزشمندی را به یادگار می گذارد.

وی با بیان اهمیت علم و دانش  و با اشاره به اینکه ۵۴ پروژه در سال جاری به همت خیرین در استان گیلان در دست احداث داریم تصریح نمود: اقدامات ارزشمند بانک ملی در راستای توسعه فضاهای آموزشی بسیار ستودنی و قابل وصف می باشد.

میر مسعودی با تشریح فعالیت های خیرین محترم مدرسه ساز در استان گیلان اذعان داشت:خیرین محترم ۲۵۹ پروژه آموزشی را در استان گیلان احداث نموده و تقدیم مردم نجیب استان نموده اند.

در ادامه آقاجانی رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر افزود:از همه ظرفیت ها در راستای توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت در امر آموزش باید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به امر تعلیم و تربیت ارزشمند است تصریح نمود:بانک ملی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد.

در ادامه امیری ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان نیز در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر  گفت: ما مدرسه احداثی را تقدیم شهدای گرانقدر می نماییم.

وی با تاکید بر حضور پررنگ و تاثیرگذار در طرح های عام المنفعه عنوان و ابراز کرد: مفتخریم در مسئولیت های اجتماعی، آنچه که در توان داریم، محقق می کنیم.

امیری با بیان اینکه ما برخواسته از مردیم و باید جوابگوی مردم باشیم تصریح نمود:بانک ملی از دیر باز با آموزش و پرورش تعامل دارد.

گفتنی است این مدرسه سه کلاسه دومین مدرسه ای است در سطح استان گیلان  که با مشارکت  بانک ملی استان در روستای لاتک رحیم آباد در متراژی بالغ بر ۱۷۸متر مربع با مشارکت دو میلیارد ریالی این بانک دولتی  احداث می شود./انتهای پیام

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.