×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در دیدار با اعضاء هیأت مدیره کانون کارآفرینان استان:  حمایت از ایده‌های کارآفرینی در مسیر ایجاد ظرفیت‌های شغلی

 

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم اشراف کارآفرینان به مسائل اقتصادی قبل از ورود به این عرصه گفت: از ایده‌های کارآفرینی در مسیر ایجاد ظرفیت‌های شغلی حمایت می‌کنیم.

به گزارش گیلان پیام؛ دکتر مصطفی سالاری در دیدار با اعضاء هیأت مدیره کانون کارآفرینان استان به پیشنهاد مطرح‌شده درخصوص ایجاد مرکز شکوفایی ایده‌های کارآفرینی اشاره کرد و افزود: در صورت ارائه طرح و ساختار ایجاد این مرکز از حمایت‌های ملی و استانی در مسیر پیشرفت آن استفاده می‌کنیم.

وی به برخی مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان کالا و خدمات اشاره و اظهار داشت: متأسفانه برخی تولیدکنندگان شرایط ورود به عرصه تولید را نداشتند و پا به این عرصه گذاشتند که درحال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و صرفاً انتظار دریافت تسهیلات دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه برخی تولیدات نیز متناسب با شرایط و نیاز بازار نیست گفت: به منظور شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و به روزرسانی شرکت‌های تولیدی با شرایط فعلی بازار، آمادگی داریم تا از ظرفیت کانون کارآفرینی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه عمده مسائل اقتصادی به صورت کلان تصمیم‌گیری می‌شود افزود: در کارگروه رفع موانع و رونق تولید، درخصوص مسائلی که در سطح استانی قابلیت گشایش برای تولیدکنندگان دارد، تصمیم‌گیری و حمایت می‌کنیم.

استاندار گیلان گفت: به منظور مشارکت در تصمیم‌گیری صحیح برای گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان، از نماینده کانون کارآفرینان استان در جلسات کارگروه رفع موانع و رونق تولید دعوت می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.