×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
حضور مهندس علی بهارمست سرپرست شهرداری کلانشهر رشت در شهرداری منطقه ۱

 

مهندس علی بهارمست با حضور در شهرداری منطقه ۱ با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های جاری سطح منطقه و راهکارهای توانمندسازی افزایش درآمد شهرداری منطقه ۱ با مهندس عطایی دیدارنمود.

به گزارش گیلان پیام،وی در این دیداربه بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف ،تهدید ها و فرصت های سطح منطقه جهت بهبود روند اجرایی پروژها و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در راستای سیاست های شهرداری و همچنین تعامل تمام حوزه‌های مرتبط نظیر شهرسازی، مالی، حقوقی، اصناف و اجراییات را به منظور بهبود و ارتقای وضعیتِ درآمدی منطقه، تاکید نمود.

مهندس عطایی شهردار منطقه ۱ رشت در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت خوب جناب مهندس بهارمست در دوران سرپرستی اظهار داشت: شهرداری منطقه یک رشت در سال گذشته موفق شد با تدابیر اتخاذ شده و همراهی شهروندان، بودجه پیش بینی شده این منطقه را به طور کامل محقق کند و امیدوارم با تلاش همکاران و اتخاذ سیاست های مناسب در سال جاری نیز بودجه به طور کامل محقق شود.

وی ادامه داد :اولین اقدام ما در شهرداری برای خدمت رسانی به مردم توجه به نیازهای عمومی مردم بود. ما با توجه به اینکه در میان و متن مردم بودیم نیازهای آنان را شناخته و طبق آن پروژه های خدماتی و رفاهی را آغاز کردیم.

مهندس عطایی اعتبار پیش بینی شده برای روکش معابر زیر ده متر و فرعی را ۱۲ میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد:۹ میلیارد تومان از ۱۲میلیارد پیش بینی شده توسط بخش خصوصی و ۳ میلیارد آن هم با استفاده از توان سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری تامین و هزینه خواهد شد

وی توجه به حوزه سرمایه‌گذاری را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: حوزه سرمایه‌گذاری نسخه شفابخش در توسعه شهری است. اقدام راهبردی برای توسعه و آبادانی و خدمات‌رسانی به شهر تمرکز بر مقوله مشارکت در سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های خرد و کلان در سطح منطقه مورد تاکید است.

عطایی عنوان داشت : به منظور تامین درآمدهای شهرداری منطقه ۱ و به ویژه درآمد های پایدار تلاش جمعی مدیران و کارکنان شهرداری و مشارکت شهروندان امری ضروری است وموضوع مهمی که در دستور کارو برنامه های پیش روی شهرداری منطقه ۱ در زمینه تامین درآمدها بوجود آمده است، توجه و نگرش مدیریت شهرداری در زمینه تکیه بر پایدارسازی درآمد های شهرداری می باشد که با بهره گیری از قوانین موجود می بایست در حال حاضر این کار پیگیری شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.