×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
       آغاز عملیات اجرایی اولین مدرسه خیّری در استان گیلان با مشارکت بانک ملی

 

همزمان با آغازین روزهای بهار علم و معرفت عملیات اجرایی یک باب مدرسه در روستای جفرود از توابع بخش خمام با مشارکت بانک ملی ایران آغاز شد.

به گزارش گیلان پیام، عملیات اجرای پروژه سه کلاسه بخش خمام با حضور سید کوروش معالی مدیر امور شعب بانک ملی گیلان، مهندس امام پناهی معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان،رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز،معاون مشارکتهای مردمی و مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس استان،معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد انزلی و همچنین جمعی از خانواده های معزز شهدا و اهالی روستا و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای جفرود بالا خمام برگزار شد.

مهندس امام پناهی در این مراسم ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه بانک ملی افزود: مشارکت جدی بانک ملی ایران در امور عام المنفعه و خیرخواهانه ارزشمند و قابل توصیف است.

وی تصریح کرد:آموزش و پرورش زیربنای توسعه فرهنگی،اجتماعی و سیاسی هر کشور محسوب می شود،کمک به این نهاد انسان ساز، قطعاً در رشد و توسعه همه جانبه جامعه موثر است.

معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان در پایان ضمن تشکر از کسانی به سرافرازی ایران عزیز می اندیشند،گفت: این مدرسه سه کلاسه اولین مدرسه ای است در سطح استان گیلان با مشارکت  بانک ملی استان در روستای جفرود بالا  بخش خمام شهرستان رشت در متراژی بالغ بر ۱۷۸متر مربع با مشارکت دو میلیارد ریالی این بانک دولتی  احداث می شود.

در ادامه میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند بانک ملی گفت:بانک ملی با این کار ارزشمند خود در حوزه مدرسه سازی گام بسیار مهمی را در توسعه دانایی بر می دارد.

وی ضمن تاکید بر توسعه فضاهای آموزشی گفت:پیشرفت هر جامعه ای بستگی به آموزش و پرورش آن دارد.

معالی ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان نیز در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر  به ارائه گزارشی از عملکرد عام المنفعه بانک ملی پرداخت.

وی تصریح نمود: بانک ملی ایران در کنار ایفای نقش موثر  و وظایف خود توانسته  در پاسخ به  اعتماد مردم، علاوه بر توجه به امور معیشتی آحاد جامعه به خصوص جوانان، نگاه ویژه ای به انجام رسالت و مسئولیت اجتماعی خود از جمله ساخت مدارس و فضاهای آموزشی داشته باشد./انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.