×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در همایش ایثارگران آبفای گیلان:  با علم و آگاهی باید از انقلاب اسلامی صیانت نمائیم و تمدن اسلامی دست یابیم

 

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از ایثارگران این شرکت با حضور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان ، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره و جمع کثیری از کارکنان آبفای گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام،سرهنگ توشه جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تحلیل هر پدیده ای باید چرایی و چگونگی آن مورد بررسی قرار گیرد اظهار داشت: در خصوص دفاع مقدس چگونگی آن به درستی انجام شد و طبق برنامه ریزی پیش رفت .

وی در ادامه گفت: باید چرایی آن نیز مورد بررسی قرار گیرد تا عواملی که سبب آسیب پذیری در آن ایام شد مجدد تکرار نگردد و با علم و آگاهی از انقلاب صیانت نمائیم .

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان همچنین اظهار داشت: دشمن برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی تلاش می نماید و می داند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، بیداری اسلامی شکل می گیرد و پس از آن تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت در نتیجه باید جایگاه خود را بدانیم و به درستی سربازی نمائیم.

سپس حجت الاسلام کمالی دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان با بیان الگوپذیری مادران و همسران شهداء از حضرت زینب (س) اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان نیز از عاشورای حسینی الگو گرفتند و امروز مدیون خون شهداء هستیم که از حیثیت نظام دفاع کردند و امیدواریم در مکتب ولایت ثابت قدم باشیم.

گفتنی است در این مراسم از همسر شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده نیز تجلیل بعمل آمد و با اهداء لوح تقدیر از ایثارگریهای همکاران شرکت در دوران دفاع مقدس تقدیر شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.