×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان :  افتتاح ۵۹ پروژه گازرسانی در گیلان

 

در هفته دولت امسال ۳۴ روستا و ۲۵ واحد صنعتی عمده با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش گیلان پیام،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر گازرسانی به ۳۴ روستای صعب العبور و کوهستانی و نیز ۲۵ واحد صنعتی عمده اظهار داشت: این شرکت با اجرای پروژه های گازرسانی، مجموع مشترکین خود را در هفته دولت به یک میلیون و ۲۸ هزار مشترک افزایش داده است.

وی با اعلام این خبر گفت: ۳۴ روستایی که در هفته دولت امسال گازدار می شوند در شهرستان های کوهستانی رودبار، لنگرود، تالش و املش قرار دارند و برای گازرسانی به آنها بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با گازرسانی به این روستاها در هفته دولت ۹۷، مجموع روستاهای بهره مند از گاز در گیلان به یک هزار و ۹۴۲  روستا و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به ۹۴٫۲ درصد افزایش می یابد.

مهندس اکبر در ادامه با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به ۲۵ واحد صنعتی عمده دیگر در هفته دولت امسال با اعتباری  بالغ بر ۷٫۱ میلیارد ریال اظهار داشت: گازرسانی گسترده در گیلان بویژه در روستاها و مناطق دورافتاده سبب رونق اقتصادی در استان شده و عامل تسهیل مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح گازرسانی به ۲۵ واحد صنعتی عمده در استان، مجموع صنایع عمده گازدار استان به ۱۳۹۶ واحد افزایش یافته و با احتساب مشترکین صنعتی جزء، واحدهای صنعتی گازدار به ۵ هزار ۳۲۵ واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به این موضوع که در سال ۹۲ و ابتدای دولت یازدهم درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز  ۶۵ درصد بود گفت: این شرکت با اجرای موفقیت آمیز پروژه های بند «ق» تبصره دو قانون بودجه ۹۳ کشور توانسته طی ۵ سال درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان را در حدود ۳۰ درصد افزایش داده و مجموع مشترکین خود را به بالای یک میلیون مشترک برساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به اتمام عملیات توسعه گازرسانی در استان از برنامه ریزی گسترده این شرکت در جهت تحقق سیاست شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» خبر داد و گفت: این شرکت با اجرای پروژه های کیفی مختلفی از قبیل اجرای پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، راه اندازی سامانه اعلام کارکرد و  پرداخت تلفنی ۳۴۱۵  و نیز اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان درجهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین محترم گام های مؤثری برداشته است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.