×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تشکیل اولین جلسه هماهنگی ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی گشت رودخان شهرستان فومن

 

جلسه ایجاد هماهنگی وآمادگی برای ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی منطقه گشت رودخان شهرستان فومن با حضور مسئولین شهرستان و نمایندگان گروه های مردم نهاد و متنفذین محلی در فرمانداری شهرستان فومن تشکیل شد .

 

به گزارش گیلان پیام،این جلسه  برای ایجاد هماهنگی و آمادگی مسئولین و مردم محلی جهت استقبال از پروزه ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی منطقه حفاظت شده گشت رودخان به ریاست فرماندار فومن و به دبیری اداره حفاظت محیط زیست و با شرکت حجت الاسلام افتخاری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی وروسای ادارات آموزش و پرورش و منابع طبیعی و میراث فرهنگی و بخشداران و دهیاران و گروه های مردم نهاد در فرمانداری فومن تشکیل شد.

در  ابتدای این جلسه  سعدی رئیس اداره محیط زیست فومن گزارش کاملی ازاجلاس ملی ثبت جهانی هیرکانی که در ساری تشکیل شده بود ارائه داد وهمچنین در مورد روند اجرای کار و اهداف و اهمیت اجرای پروژه ثبت جهانی جنگلهای گشت رودخان و ضرورت همکاری و همصدایی و ایجاد آمادگی و تلاش همه برای احقاق این مهم توضیحات لازم را مطرح نمود .

سپس  قاسم نژاد فرماندار شهرستا فومن و حجت الاسلام افتخاری نماینده محترم شهرستان فومن هرکدام در رابطه با همکاری و وحدت رویه همه ادارات و ارگانهای دخیل برای به ثمر نشستن طرح و بخصوص استفاده از توان مردم محلی برای آموزش و اطلاع رسانی توصیه های لازم را ارائه نمودند .

این جلسات هم اندیشی جهت بررسی پیشرفت و تشخیص و رفع نقصها بصورت هفتگانه ادامه خواهد داشت ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.