×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
وزیر نیرو در آئین افتتاح ۶ پروژه در گیلان خبر داد:  بهره برداری ۶۶۶۶ پروژه در هفته دولت امسال در سطح کشور

 

 

دکتر اردکانیان گفت: در عرصه شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع، تعداد ۶۶۶۶ پروژه در سطح کشور در هفته دولت امسال  به بهره برداری خواهند رسید که برای این پروژه ها بالغ بر ۴۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش گیلان پیام،«دکتر اردکانیان» وزیر نیرو در مراسم افتتاح همزمان ۶ پروژه ملی و زیربنایی شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در این هفته بهره برداری از ۳ نیروگاه بزرگ به ظرفیت ۵۲۲ مگاوات با سرمایه گذاری معادل ۳۱۲ میلیون یورو را داشتیم. همچنین عملیات اجرایی بخش گاز یک نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری معادل حدود ۴۰۰ میلیون یورو در استان گلستان آغاز شد.

وزیر نیرو در خصوص پروژه های بخش انتقال،فوق توزیع و توزیع عنوان کرد: در بخش شبکه های انتقال،فوق توزیع و توزیع فعالیتهای بیشماری در این هفته به ثمر نشسته است که بخشی از آن را امروز در استان گیلان در قالب ۶ پروژه ملی و زیربنایی شاهدیم.

دکتر اردکانیان تصریح کرد: در عرصه شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع، تعداد ۶۶۶۶ پروژه در سطح کشور در هفته دولت امسال  به بهره برداری خواهند رسید که برای این پروژه ها بالغ بر ۴۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: در سطح نیروگاههای تجدید پذیر ۱۱ پروژه در استانهای مختلف با ظرفیت ۱۵۵ مگاوات به بهره برداری رسید. از این تعداد نیروگاهها؛ ۵ نیروگاه خورشیدی در استان فارس، ۲ نیروگاه خورشیدی در استان تهران، ۱ نیروگاه خورشیدی در استان قم، ۱ نیروگاه خورشیدی در استان یزد  و ۱ نیروگاه خورشیدی هم در منطقه آزاد چابهار در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیدند. همچنین بزرگترین نیروگاه بادی کشور نیز امروز در استان قزوین به بهره برداری رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.