×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان: تعامل با خیّرین باید بصورت بسیار ویژه مورد اهتمام قرار گیرد

 

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در دومین جلسه شورای مشارکتهای مردمی این اداره کل گفت: تعامل با خیّرین باید  بصورت بسیار ویژه مورد اهتمام قرار گیرد.

 

به گزارش گیلان پیام، جلسه شورای مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان به ریاست مدیر کل نوسازی مدارس استان و باحضور سایر اعضا برگزار شد.

مهندس مقدم در این جلسه با اشاره به نقش مهم شورای مشارکتهای مردمی در پیشبرد و توسعه زیر ساخت های آموزشی تصریح نمود: باید همه با هم کمک کنیم تا رسالت مهم ما در توسعه زیر ساخت های آموزشی تحقق یابد.

وی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در خصوص پروژه های مشارکتی بر روند تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های خیّری و مشارکتی تاکید کرد.

مهندس مقدم رفع موانع و مشکلات پروژه های خیّری را ضروری دانست و ابراز داشت: تعامل با خیّرین باید  بصورت بسیار ویژه مورد اهتمام قرار گیرد.

در ادامه پس از ارائه گزارش توسط دبیر شورا،معاونین و سایر اعضای شورا به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص چگونگی پیشبرد اهداف شورا پرداختند.

گفتنی است شورای مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان  به صورت ابتکاری در بین ادارات کل نوسازی مدارس استان ها  برای اولین بار در استان گیلان تشکیل و امروز دومین جلسه این شورا در دفتر مدیر کل محترم تشکیل شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.