×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
محمدحسن علیپور:  شهرداری پرداخت مطالبات اصحاب رسانه را در اولویت قرار دهد

 

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: شهرداری مطالبات اصحاب رسانه را در اولویت پرداخت ها قرار دهد.

به گزارش گیلان پیام، محمدحسن علیپور طی گفتگویی پیشاپیش فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: فعالین عرصه رسانه و صاحبان قلم نقش بسزایی در رشد و توسعه شهر و کشور دارند و از مدیران مربوطه انتظار دارم مراسمی شایسته این قشرفرهیخته به مناسبت روز خبرنگار برگزار نمایند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خبرنگاران همواره بی چشمداشت در راه دفاع از حقوق کارگر تلاش کرده اند افزود: در طول سالیان گذشته اصحاب رسانه بارها با قلم خود در راستای دفاع از حق گام های موثری برداشته اند و همواره حامی کارگران بوده اند.

محمدحسن علیپور با تاکید بر اینکه باید قدردان زحمات خبرنگاران پرتلاش شهررشت بود تصریح کرد: مدیران شان و جایگاه قلم و صاحبان قلم را در نظر داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقق آرمان هایی چون شفاف سازی و مدیریت در اتاق شیشه ای جز با کمک اصحاب رسانه امکانپذیر نیست و حمایت از این قشر قدم برداشتن در راه مبارزه با فساد است و به همین دلیل امیدوارم لایحه طرح جامع پرداخت به رسانه ها هرچه سریع تر به نتیجه برسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.