×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت:  پرداخت حدود ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال روستایی به متقاضیان شهرستان رشت

 

سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان  اظهار کرد: حدود ۱۰ درصد از پرداختی‌های استان را در بخش اشتغال روستایی و ۸۵ درصد از بخش اشتغال فراگیر را در شهرستان رشت داریم. باید بررسی پرونده‌ها با تحرک بیشتری انجام گیرد تا بتوانیم سهمیه تعریف شده شهرستان را جذب کنیم.

به گزارش گیلان پیام،فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی می بایست طرح های پیشنهادی سازنده خود را اعلام کنند گفت: هیچ محدودیت و مسدودی برای معرفی طرح ها وجود ندارد.

احمدی بیان کرد: از مجموعه شهر صنعتی و شهرک های صنعتی رشت انتظار داریم که در ارائه طرح‌ها فعال‌تر باشند، اگر طرحی هم ندارند حداقل مشکلات خود را منعکس کنند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و کمک به متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت: اگر ذهنیت برای مردم ایجاد شده که بانک ها تمایلی به پرداخت تسهیلات ندارند، دست اندرکاران این مجموعه ها بایستی این ذهنیت را اصلاح کنند.

احمدی با بیان این که مسئولان بانک ها در موضوع تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر از ابتدا با ما همراه بوده اند، تصریح کرد: در ستاد تسهیل رفع موانع تولید بانک ها بسیاری از واحدهای صنعتی را سرپا نگه داشتند که نمونه ای از این همکاری است.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت : بر اساس آخرین آمار دریافتی تاکنون حدود ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال روستایی به متقاضیان در این شهرستان رشت پرداخت شده است./انتهای پیام

وی با بیان اینکه سهم شهرستان رشت از تسهیلات استان گیلان در بخش اشتغال فراگیر، ۲۲۲ میلیارد تومان و برای اشتغال روستایی ۹۳ میلیارد تومان است گفت: از جلسات آتی موارد را به صورت مصداقی اعلام خواهیم کرد و دستگاهایی که تحرکی در این زمینه اشتغال نداشته باشند، دعوت نخواهند شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.