×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور:  تقویت حس همگرایی و فرهنگ مشارکت می تواند در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار باشد

 

شیرزاده مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گردهمایی معاونین مشارکتهای مردمی منطقه ۳ کشور گفت: تقویت حس همگرایی و  فرهنگ مشارکت می تواند در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار باشد.

 

به گزارش گیلان پیام،علی شیرزاده مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گردهمایی دو روزه معاونین مشارکتهای مردمی ادارات کل نوسازی مدارس استان های منطقه ۳ کشور در مجتمع آموزشی – رفاهی دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد با اشاره به فضاهای آموزشی و پرورشی مورد نیاز در جامعه گفت: برای جبران این کمبودها همه با هم باید با اراده جدی همّت کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی مهم ترین ابعاد توسعه ی اجتماعی،فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی در هرجامعه است، گفت: تقویت حس همگرایی و  فرهنگ مشارکت می تواند در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار باشد.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به بحث نگهداری از فضاهای آموزشی،تاکید کرد: بایدمنشور اخلاقی برای مشارکت در بحث نگهداری از فضاهای آموزشی خیّری تدوین شود.

شیرزاده با تاکید بر نقش آموزش در ارتقای بهره وری نیروی انسانی خاطر نشان ساخت:توجه جدی به منابع انسانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است  و ما در حوزه مشارکت با برنامه ریزی انجام شده  به این مقوله مهم توجه داریم.

وی در ادامه اهمیت اطلاع رسانی و ابعاد آن در جهان کنونی را یادآور و خواستار اطلاع رسانی  از فعالیت های مقدس مدرسه سازی خیرین شد.

شیرزاده با تاکید بر تکریم خیرین مدرسه ساز یادآور شد: تکریم از خانواده های خیرین مدرسه ساز امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی در پایان  با بیان اهمیت مدارس سبز ابراز داشت:مدارس سبز منطبق بر معماری پایدار هستند و باید خیرین به سمت مدارس سبز و هوشمند هدایت شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.