×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت: پروژه j۵ می تواند آینده ترافیکی رشت را پوشش دهد

جلسه بررسی پروژه احداث خیابان j۵  با حضور دکتر نصرتی شهردار رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، جمعی از مدیران شهرداری و مشاوران پروژه در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام،دکتر مسعود نصرتی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه j۵ اظهار کرد: برای این پروژه مهم مدیر پروژه انتخاب کردیم و املاک طول مسیر شناسایی شده و نقشه برداری مسیر نیز به روز رسانی شده است.

شهردار رشت بیان کرد: پروژه j۵ به طول ۱۲ کیلومتر بوده و شریان اصلی رشت است و می تواند آینده رشت را پوشش دهد.

دکتر نصرتی با اشاره به اینکه امروز تصمیماتی که در عرصه مدیریت شهری گرفته می شود باید در عرصه اجتماعی اطلاع رسانی شود، گفت: امروزه سرعت نقد بالا رفته و اتفاقاتی که در ۳۵ سال گذشته رخ داده امروزه نقد می شود و مسلماً مسائل امروزه نیز در ظرف چند سال آینده نقد خواهد شد.

وی پیشنهاد داد: پروژه j۵ در چند فاز اجرایی شود و پس از اجرای فاز اول طرح تملکی تهیه شده و سرمایه گذاران مورد نظر فراخوان شوند.

شهردار رشت با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه j۵ اظهار کرد: هرگاه اجرای پروژه ها طولانی شد به علت فشارهای وارده تصمیمات عجیب در مدیریت شهری گرفته شده است.

رضا رسولی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه بیان کرد: پروژه j۵ به واسطه بازگشایی املاک واقع در مسیر می تواند ثروت قابل توجهی برای شهرداری ایجاد کند و نباید اجرای این پروژه را به عقب بیاندازیم.

اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه پروژه j۵ را پروژه ای با اهمیت دانست و یاد آور شد: هدف ما جلب رضایت مردم است و می خواهیم مردم آرامش بیشتری را به دست آورند.

وی تأکید کرد: هیچ مدیری نباید مانع اجرای پروژه های حیاتی شهری شود و فرق نمی کند چه کسی باشد.

رئیس کمیسیون حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت اجرای پروژه j۵ را در کاهش بار ترافیکی رشت موثر دانست و تأکید کرد این پروژه هرچه سریع تر آغاز شود.

حاجی پور با اشاره به اینکه پروژه j۵ شرق به غرب رشت را متصل می کند، پیشنهاد داد: این پروژه در سه فاز در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود.

احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: پروژه j۵ از سال های گذشته تصمیم گیری شد ولی تا کنون اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه ها باید به صرفه و صلاح شهرداری باشد مطرح کرد: صرفه و صلاح شهرداری صلاح مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد: امروزه در دنیا مدیریت بدون هزینه انجام می شود و حق نداریم اشتباهات گذشته و مدیریت پر هزینه را مرتکب شویم.

محمد پور ناصرانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت نیز در این جلسه بیان کرد: پروژه j۵ در کنار رینگ اصلی شهر قرار می گیرد و قرار نیست تمام بار ترافیکی شهر را تحمل کند/انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.