×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اولین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان سیاهکل برگزار شد

اولین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان سیاهکل  در سالن شهید آوینی فرمانداری این شهرستانحضور همه اعضاء و سمن های فعال محیط زیست شهرستان تشکیل شد .

 

به گزارش گیلان پیام، در ابتدای جلسه  جواهر دشتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا به مشکلات و معضلات ناشی از پسماندها در سطح شهرستان پرداخته و پس از ارائه آماری از میزان زباله های تولیدی شهرستان و بررسی عملکرد پیمانکار آموزش تفکیک از مبدا شهرداریها  به نقش مهم تشکل های زیست محیطی غیر دولتی در آموزش و اطلاع رسانی و ارائه خدمات زیست محیطی در این خصوص اشاره نمود .

وی  در بخش دیگری از صحبت های خود بر تقویت زیر ساخت ها در بخش عملیاتی طرح تفکیک ساماندهی پسماندهای کشاورزی از جمله ریخت و پاش فضولات دامی و کاهش معضلات زیست محیطی واحد های مستقر در شهرک صنعتی ساماندهی لجن کش های داخل شهری و مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان در اجرای آموزش های زیست محیطی بویژه در ایام اوقات فراغت دانش اموزان اشاره نمود .

در ادامه هر یک از اعضاء کارگروه در ارتباط با حوزه کاری خود به موضوعاتی از قبیل آموزش همگانی در سطح مدارس و دهیاران ، امحاء اصولی زباله های بیمارستانی ، ساماندهی فضولات دامی ، ساماندهی زباله های صنعتی ، نخاله های ساختمانی ، طرح تفکیک از مبداء ، معضلات ناشی از فعالیت لجن کش و نظایر آن اشاره نمودند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.