×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان: فضاهای آموزشی مقاوم ترین سازه ها در مقابل حوادث طبیعی هستند

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در دیدار با مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان گفت: فضاهای آموزشی مقاوم ترین سازه ها در مقابل حوادث طبیعی هستند.

به گزارش گیلان پیام، مهندس مقدم مدیر کل  نوسازی مدارس استان گیلان به همراه معاونین و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان با حضور  در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ،انتصاب ایشان را به عنوان  مدیرکل آموزش و پرورش استان تبریک گفت.

وی در دیدار با نادر جهان آرای،مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با ارائه گزارشی از روند ارتقاء معماری مدارس درسالهای اخیر، یادآورشد: تحول در معماری فضاهای آموزشی از جمله اصل مهمی بود که در برنامه های اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان به آن پرداخته شد و امروز ما شاهد افتتاح مدارسی با معماری نوین بر اساس سند تحول بنیادین هستیم.

مهندس مقدم با بیان اینکه سازه ها باید در برابر زلزله مقاومت بیشتری داشته باشند،افزود: فضاهای آموزشی مقاوم ترین سازه ها در مقابل حوادث طبیعی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به احداث کتابخانه های محله محور برای اولین بار در استان گیلان،تصریح نمود:کتابخانه های فضاهای آموزشی که در معابر اصلی قرار می‌گیرند را با توجه به کمبود کتابخانه‌ها در سطح استان، به گونه‌ای در مدارس احداث نموده ایم که هم محله محور و هم دانش‌آموز محور باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اذعان داشت: ۷ کتابخانه محله محور در استان در حال اجرا داریم که با تلاش همکارانم سه کتابخانه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی به پروژه های نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزوذ: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سعی داریم پروژه های اولویت دار را تا مهر ۹۸ آماده بهره برداری کنیم./انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.